Tijd voor wat muzikale opvoeding danquote:Op zaterdag 31 december 2022 23:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zelfs al zou ik meer muziek luisteren, dit zou de revue nooit passeren
Welk aflevering? Ik vond So You Wanna Be Blacked een goede aflevering.quote:
Ik kijk de stream niet. Heb alleen maar deze pagina voor me johquote:Op zaterdag 31 december 2022 23:18 schreef DecoAoreste het volgende:
Mijn vrienden zijn allemaal verbaasd dat jullie het niet massaal over de tieten van die vrouw hebben
Ik heb dat al besprokenquote:Op zaterdag 31 december 2022 23:18 schreef DecoAoreste het volgende:
Mijn vrienden zijn allemaal verbaasd dat jullie het niet massaal over de tieten van die vrouw hebben
Ik luister dan ook alleen maar, die tieten zijn nog niet te horenquote:Op zaterdag 31 december 2022 23:18 schreef DecoAoreste het volgende:
Welke vrouw?quote:Op zaterdag 31 december 2022 23:18 schreef DecoAoreste het volgende:
Wij zijn netjes opgevoed.quote:Op zaterdag 31 december 2022 23:18 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik luister radioquote:Op zaterdag 31 december 2022 23:18 schreef DecoAoreste het volgende:
Die met die blote tieten in dr blauwe jurkquote:
quote:
Jomanda?quote:Op zaterdag 31 december 2022 23:19 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Die met die blote tieten in dr blauwe jurk
quote:Op zaterdag 31 december 2022 23:18 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Tijd voor wat muzikale opvoeding dan
We zijn hier tenslotte beschaafde mensenquote:Op zaterdag 31 december 2022 23:18 schreef DecoAoreste het volgende:
Ja, pics dan, anders hebben we nog geen ideequote:Op zaterdag 31 december 2022 23:19 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Een BEETJE FOK!ker is wel iets gewend.quote:Op zaterdag 31 december 2022 23:18 schreef DecoAoreste het volgende:
Niet gezienquote:Op zaterdag 31 december 2022 23:19 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dame met diepe deco. So what.quote:Op zaterdag 31 december 2022 23:20 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ja, pics dan, anders hebben we nog geen idee
Moment...quote:Op zaterdag 31 december 2022 23:20 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ja, pics dan, anders hebben we nog geen idee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |