Verrassend zegquote:Op zaterdag 31 december 2022 22:30 schreef Isorden het volgende:
Ok, 5 minuten Claudia niet 1x echt gelachen...
Guido heb ik ook nog nooit betrapt op iets grappigsquote:Op zaterdag 31 december 2022 22:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik begin er niet aan. . Guido was wel te doen
knalvuurwerk mag heul nietquote:Op zaterdag 31 december 2022 22:31 schreef butz0rs het volgende:
En nu de eerste duizendklappers die afgaan
tenminste wat minder wokequote:Op zaterdag 31 december 2022 22:32 schreef Isorden het volgende:
[..]
Guido heb ik ook nog nooit betrapt op iets grappigs
Maar aan een cabaretier die niks grappigs weet te vertellen heb ik dus ook niks.quote:
Liever vijf kwartier wortelkanaalbehandeling.quote:Op zaterdag 31 december 2022 22:30 schreef Isorden het volgende:
Ok, 5 minuten Claudia niet 1x echt gelachen
Meh, op de kramp in je kaak na valt een wortelkanaalbehandeling best mee opzichquote:Op zaterdag 31 december 2022 22:33 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Liever vijf kwartier wortelkanaalbehandeling.
En dat die tandarts dan Claudia op de achtergrond aanzet om je wat op te fleuren?quote:Op zaterdag 31 december 2022 22:33 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Liever vijf kwartier wortelkanaalbehandeling.
HIj is bezig aan zijn EERSTE afscheidstournee, zag ik op de reclame.quote:
daarom werkt een vuurwerkverbod ook nietquote:Op zaterdag 31 december 2022 22:33 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Ik schat dat 95% van wat ik tot nu toe gezien en gehoord heb illegaal is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |