Leven verbieden! Je gaat er aan dood! Schande!quote:
quote:Op zaterdag 31 december 2022 21:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Geen ideeStaat er niet eens in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
AC/DC en Metellica dus ook??quote:
Ik lach normaal heel veelquote:Op zaterdag 31 december 2022 20:59 schreef Isorden het volgende:
[..]
Zal je maar moeten geloven vanaf hier
Iedereen heeft lak aan de regels. Dat zie je nu ook al.quote:
quote:Op zaterdag 31 december 2022 21:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
AC/DC en Metellica dus ook??
quote:
Zo zeg. Je moet het maar bedenken.quote:De exacte toedracht van het incident wordt onderzocht. ,,Het gaat vermoedelijk om een noodlottig ongeval‘’, aldus een politiewoordvoerder.
Schandalig!quote:
Oh, pardon!quote:
We truly are in the darkest timelinequote:Op zaterdag 31 december 2022 21:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Schandalig!
Stemactie voor volgend jaar!
Held!quote:
quote:Op zaterdag 31 december 2022 21:03 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ja maar zo ver kan ik toch niet kijken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |