Graag gedaan hoor,quote:Op zaterdag 31 december 2022 20:56 schreef alpeko het volgende:
Ben ik nog weer even. Stemmers op dit nummer bedankt. Lastig kiezen en heb deze ten onrechte niet in mijn lijst gezet
epic sax guyquote:
Even aan mn moeder vragenquote:
Die luister je maar in je eigen tijdquote:Op zaterdag 31 december 2022 20:57 schreef hole1988 het volgende:
Wel een schande dat we geen part 6-9 krijgen.
Oh, dus die B&A gifjes hoeven niet?quote:Op zaterdag 31 december 2022 20:57 schreef Dagoduck het volgende:
En dan stopt het zo omdat het alleen deel 1 t/m 5 zijn
Die is in de Tijdloze van StuBru op 8 terechtgekomen.quote:Op zaterdag 31 december 2022 20:57 schreef Zwansen het volgende:
In elk geval heb ik aan deze top 2000 overgehouden dat ik de War On Drugs eens ga proberen. En dan eerst Thinking of a Place.
Ja, ik moet dat ook even meer luisteren, want het is wel echt heel lekker van wat ik steeds weer heb gehoord en ook herkenbaar en dat kunnen veel bands tegenwoordig niet meer. In ieder geval niet in positieve zin.quote:Op zaterdag 31 december 2022 20:57 schreef Zwansen het volgende:
In elk geval heb ik aan deze top 2000 overgehouden dat ik de War On Drugs eens ga proberen. En dan eerst Thinking of a Place.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |