Niks aan toe te voegenquote:Op zaterdag 31 december 2022 20:51 schreef Evenstar het volgende:
Als je dit niet kan waarderen dan is er iets mis met je hoor.
Ik was nou ook niet echt onder de indruk van de zangpartij. Gitaarspel ging nog wel!quote:Op zaterdag 31 december 2022 20:54 schreef Guanabana het volgende:
Ik ben ook niet echt fan van Pink Floyd. Zolang er niet wordt gezongen gaat het nog.
scheelt wel dat ze veel lange intro outro's en tussendoorsolo's hebbenquote:Op zaterdag 31 december 2022 20:54 schreef Guanabana het volgende:
Ik ben ook niet echt fan van Pink Floyd. Zolang er niet wordt gezongen gaat het nog.
Graag gedaan hoor,quote:Op zaterdag 31 december 2022 20:56 schreef alpeko het volgende:
Ben ik nog weer even. Stemmers op dit nummer bedankt. Lastig kiezen en heb deze ten onrechte niet in mijn lijst gezet
epic sax guyquote:
Even aan mn moeder vragenquote:
Die luister je maar in je eigen tijdquote:Op zaterdag 31 december 2022 20:57 schreef hole1988 het volgende:
Wel een schande dat we geen part 6-9 krijgen.
Oh, dus die B&A gifjes hoeven niet?quote:Op zaterdag 31 december 2022 20:57 schreef Dagoduck het volgende:
En dan stopt het zo omdat het alleen deel 1 t/m 5 zijn
Die is in de Tijdloze van StuBru op 8 terechtgekomen.quote:Op zaterdag 31 december 2022 20:57 schreef Zwansen het volgende:
In elk geval heb ik aan deze top 2000 overgehouden dat ik de War On Drugs eens ga proberen. En dan eerst Thinking of a Place.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |