Fijne jaarwisselingquote:Op zaterdag 31 december 2022 19:52 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ga er ook vandoor. Fijne jaarwisseling voor jullie alvast
Ha voor volgend jaar wens ik je een tenniswijsvingerquote:Op zaterdag 31 december 2022 19:54 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik ben er ook zo vandoor, wellicht dat ik tussendoor nog even een vileine opmerking maak zo nodig.
Iedereen een fijne jaarwisseling, en het was weer gezellig om met jullie allen te baggeren!
Op een goede gezondheid voor iedereen, en zeker degenen die het extra kunnen gebruiken
Fijne jaarwisselingquote:Op zaterdag 31 december 2022 19:55 schreef Gretzl het volgende:
b]Op zaterdag 31 december 2022 19:54 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:[/b]
Ik ben er ook zo vandoor, wellicht dat ik tussendoor nog even een vileine opmerking maak zo nodig.
Iedereen een fijne jaarwisseling, en het was weer gezellig om met jullie allen te baggeren!
Op een goede gezondheid voor iedereen, en zeker degenen die het extra kunnen gebruiken
Ik bedoel waarom die smiley.quote:Op zaterdag 31 december 2022 19:55 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Het enige nummer waarvoor ik in de auto blijf zitten terwijl ik eigenlijk al op op m’n bestemming ben. En dan vindt toevallig m’n moeder exact hetzelfde.
Dat lijkt me de beste optie ja. Lichten uit en achter de bank gaan liggenquote:Op zaterdag 31 december 2022 19:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gewoon de deur niet eerder open doen dan dat het nummer klaar is.
quote:Op zaterdag 31 december 2022 19:54 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ja, ik hoop het maar. Als ik zo alles afsluit kan ze alleen ook niet meer naar binnen tot ik weer thuis benquote:Op zaterdag 31 december 2022 19:55 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ach das wel kutMaar die zit nu waarschijnlijk toch al ergens veilig verscholen in een hoekje.
Tot de volgende keerquote:Op zaterdag 31 december 2022 19:54 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Dat is kut!! ik heb geen katten meer maar wel herkenbaarquote:Op zaterdag 31 december 2022 19:54 schreef Gretzl het volgende:
Kan Blin al uren niet vinden. Loopt waarschijnlijk buiten rond of is ergens verstop voor het vuurwerk, maar ik had haar liever graag binnen gehad omdat er komende uren waarschijnlijk nog erger los gaat![]()
[ afbeelding ]
Andere kat is wel binnen, maar ben ik al geruime tijd aan het wachten. Vertwijfel wat nu te doen. Was wel van plan om de jaarwisseling zo nog met vrienden te gaan vieren.
Wil gewoon m'n katten binnen hebben om 0:00 zodat ik me minder ongerust hoef te maken
Hier gaat iets misquote:
Fijne jaarwisselingquote:Op zaterdag 31 december 2022 19:54 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Fijne jaarwisselingquote:Op zaterdag 31 december 2022 19:54 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
quote:Op zaterdag 31 december 2022 19:54 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Child in Time is de nummer 1.quote:Op zaterdag 31 december 2022 19:57 schreef Tussle266 het volgende:
Is niemand van jullie benieuwd naar de nummer 1?
Katten zijn vindingrijk, maar ik snap je zorgen met dat geknal!quote:Op zaterdag 31 december 2022 19:56 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ja, ik hoop het maar. Als ik zo alles afsluit kan ze alleen ook niet meer naar binnen tot ik weer thuis ben
Ook wel eens gehad, gewoon af en toe blijven roepen naar buiten.quote:Op zaterdag 31 december 2022 19:54 schreef Gretzl het volgende:
Kan Blin al uren niet vinden. Loopt waarschijnlijk buiten rond of is ergens verstop voor het vuurwerk, maar ik had haar liever graag binnen gehad omdat er komende uren waarschijnlijk nog erger los gaat![]()
[ afbeelding ]
Andere kat is wel binnen, maar ben ik al geruime tijd aan het wachten. Vertwijfel wat nu te doen. Was wel van plan om de jaarwisseling zo nog met vrienden te gaan vieren.
Wil gewoon m'n katten binnen hebben om 0:00 zodat ik me minder ongerust hoef te maken
Gangsta.quote:Op zaterdag 31 december 2022 19:57 schreef Gretzl het volgende:
Dit mormel heeft zich wel veilig genesteld in de slaapkamer![]()
[ afbeelding ]
Ik ga er wel vanuit dat dat Dagoduck wordt, voor Isorden en ondergetekende.quote:Op zaterdag 31 december 2022 19:57 schreef Tussle266 het volgende:
Is niemand van jullie benieuwd naar de nummer 1?
ik hoop dat ze zo nog komtquote:Op zaterdag 31 december 2022 19:56 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ja, ik hoop het maar. Als ik zo alles afsluit kan ze alleen ook niet meer naar binnen tot ik weer thuis ben
Thanks @Evenstar! Jij ook een bijzonder 2023 gewenst met veel loeiende gitaren en anders leuksquote:Op zaterdag 31 december 2022 19:56 schreef Evenstar het volgende:
Fijne jaarwisselen @:Gretzl Hopelijk komt je kat zo binnen!
Dat 2023 een fijn jaar voor je mag zijn vol met zuchtmeisjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |