quote:Op zaterdag 31 december 2022 19:52 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ga er ook vandoor. Fijne jaarwisseling voor jullie alvast
Gewoon de deur niet eerder open doen dan dat het nummer klaar is.quote:Op zaterdag 31 december 2022 19:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hmm, demense die hier zouden komen zijn er pas rond kwart over 8. Hopelijk kan ik de weg van de Telegraaf nog zorgeloos horen
quote:Op zaterdag 31 december 2022 19:52 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ga er ook vandoor. Fijne jaarwisseling voor jullie alvast
quote:Op zaterdag 31 december 2022 19:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gewoon de deur niet eerder open doen dan dat het nummer klaar is.
quote:Op zaterdag 31 december 2022 19:54 schreef Gretzl het volgende:
Kan Blin al uren niet vinden. Loopt waarschijnlijk buiten rond of is ergens verstop voor het vuurwerk, maar ik had haar liever graag binnen gehad omdat er komende uren waarschijnlijk nog erger los gaat![]()
[ afbeelding ]
Andere kat is wel binnen, maar ben ik al geruime tijd aan het wachten. Vertwijfel wat nu te doen. Was wel van plan om de jaarwisseling zo nog met vrienden te gaan vieren.
Wil gewoon m'n katten binnen hebben om 0:00 zodat ik me minder ongerust hoef te maken
Je bent veel te scherp voor 31-12 bijna 20:00 what the fuck is dit Isorden?quote:
Aw. Hoop dat ze alsnog snel binnenkomt.quote:Op zaterdag 31 december 2022 19:54 schreef Gretzl het volgende:
Kan Blin al uren niet vinden. Loopt waarschijnlijk buiten rond of is ergens verstop voor het vuurwerk, maar ik had haar liever graag binnen gehad omdat er komende uren waarschijnlijk nog erger los gaat![]()
[ afbeelding ]
Andere kat is wel binnen, maar ben ik al geruime tijd aan het wachten. Vertwijfel wat nu te doen. Was wel van plan om de jaarwisseling zo nog met vrienden te gaan vieren.
Wil gewoon m'n katten binnen hebben om 0:00 zodat ik me minder ongerust hoef te maken
Groot gelijk,quote:Op zaterdag 31 december 2022 19:54 schreef essnhills het volgende:
Mn moeder en ik hebben net besloten dat wat we nu aan hebben lekker warm en comfortabel is en dat er niet omgekleed gaat worden
Flashback naar deze monsterhitquote:
Die staat op 18. Nog even geduld.quote:
Ah ik schrok al.quote:Op zaterdag 31 december 2022 19:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die staat op 18. Nog even geduld.
Het enige nummer waarvoor ik in de auto blijf zitten terwijl ik eigenlijk al op op m’n bestemming ben. En dan vindt toevallig m’n moeder exact hetzelfde.quote:
Dat en ik sliep vannacht pas om 4 uur en was om 6 uur alweer wakkerquote:Op zaterdag 31 december 2022 19:54 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Je bent veel te scherp voor 31-12 bijna 20:00 what the fuck is dit Isorden?
Wil ik het weten?quote:Op zaterdag 31 december 2022 19:55 schreef Gretzl het volgende:
Op zaterdag 31 december 2022 19:53 schreef Evenstar het volgende:
Fijne jaarwisselingquote:Op zaterdag 31 december 2022 19:54 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik ben er ook zo vandoor, wellicht dat ik tussendoor nog even een vileine opmerking maak zo nodig.
Iedereen een fijne jaarwisseling, en het was weer gezellig om met jullie allen te baggeren!
Op een goede gezondheid voor iedereen, en zeker degenen die het extra kunnen gebruiken
Ja klopt heb gewoon een spijkerbroek aan, primaquote:Op zaterdag 31 december 2022 19:54 schreef essnhills het volgende:
Mn moeder en ik hebben net besloten dat wat we nu aan hebben lekker warm en comfortabel is en dat er niet omgekleed gaat worden
Ach das wel kutquote:Op zaterdag 31 december 2022 19:54 schreef Gretzl het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |