slechte timingquote:Op zaterdag 31 december 2022 19:49 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik dacht ik ga mezelf nog even snel opfrissen terwijl Miss Montreal ooraids uitkotst, in de hoop dat ik dan The Cure niet zou missen. Helaas
Fijne jaarwisselingquote:Op zaterdag 31 december 2022 19:46 schreef Cee het volgende:
Jongens, zalig uiteinde allemaal en tot morgen.
quote:Op zaterdag 31 december 2022 19:50 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga ook maar eens afsluiten.
Een hele fijne jaarwisseling en
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 31 december 2022 19:50 schreef Diaan73 het volgende:
[ afbeelding ]
Fijne jaarwisseling Diaanquote:Op zaterdag 31 december 2022 19:50 schreef Diaan73 het volgende:
[ afbeelding ]
Fijne jaarwisseling Diaanquote:Op zaterdag 31 december 2022 19:50 schreef Diaan73 het volgende:
[ afbeelding ]
Wauw vetquote:Op zaterdag 31 december 2022 19:50 schreef Evenstar het volgende:
Deze foto zelf gemaakt in Goffertpark
[ afbeelding ]
Jij ook Mexiquote:Op zaterdag 31 december 2022 19:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mensen, ik wens jullie alvast een fijne jaarwisseling! Voor mij is het heel belangrijk dat jullie weten hoe waardevol jullie voor mij zijn. Ik geniet van de mooie momenten met jullie. Jullie zijn te gek! Dit bericht komt uit het hart en is niet een van die copy en paste berichten die iedereen verstuurt, en elk jaar in nieuwe totaal onpersoonlijke whatsapp-groepen worden doorgestuurd! Jullie zijn werkelijk het beste korfbal team dat er bestaat! ik wens jullie een gezond en succesvol 2011! Ik houd van jullie!! Liefs van arend jan
Fijne jaarwisselingquote:Op zaterdag 31 december 2022 19:50 schreef Diaan73 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is volgens mij eerder gepost in voorgaande jarenquote:Op zaterdag 31 december 2022 19:50 schreef Evenstar het volgende:
Deze foto zelf gemaakt in Goffertpark
[ afbeelding ]
Ik was anders nu ook allang wegquote:Op zaterdag 31 december 2022 19:50 schreef Isorden het volgende:
Gaat nu hard uitdunnen in het topic zo te zien
Fijne jaarwisselingquote:Op zaterdag 31 december 2022 19:50 schreef Diaan73 het volgende:
[ afbeelding ]
Fijne jaarwisseling Diaan, en ook aan peaceman uiteraardquote:Op zaterdag 31 december 2022 19:50 schreef Diaan73 het volgende:
[ afbeelding ]
jullie ookquote:Op zaterdag 31 december 2022 19:50 schreef Diaan73 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, preciesquote:Op zaterdag 31 december 2022 19:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik was anders nu ook allang weg
Nog zo'n 140.000 posts te gaan danquote:Op zaterdag 31 december 2022 19:51 schreef Perrin het volgende:
Ideale tijd om de harde kern in te halen kwa postcount.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |