Uurlijstje iemand?quote:Op zaterdag 31 december 2022 19:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga morgen beginnen met de Mex2000. Ik heb het eerste uurlijstje even bekeken en daar zit geen enkel slecht liedje tussen.
Ook op radio 2?quote:Op zaterdag 31 december 2022 19:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga morgen beginnen met de Mex2000. Ik heb het eerste uurlijstje even bekeken en daar zit geen enkel slecht liedje tussen.
Waar kan ik de Meeexxxx2000 luisteren?quote:Op zaterdag 31 december 2022 19:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is het prijsnummer van het eerste uur?quote:Op zaterdag 31 december 2022 19:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat hoop ik ook als het je eigen lijst is.quote:Op zaterdag 31 december 2022 19:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit gaat te verquote:Op zaterdag 31 december 2022 19:12 schreef OscarMopperkont het volgende:
Kiwanuka Leuk plaatje maar helemaal kapot gehypt en kapot gedraaid...
Luister nu liever naar Noodgeval daardoor...
quote:
OMK slaat door.quote:Op zaterdag 31 december 2022 19:12 schreef OscarMopperkont het volgende:
Kiwanuka Leuk plaatje maar helemaal kapot gehypt en kapot gedraaid...
Luister nu liever naar Noodgeval daardoor...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |