Waar gaat het over? Zeker weer over Jef?quote:Op zaterdag 31 december 2022 18:20 schreef pingu66 het volgende:
Dat gesprek tussen Babbel en Bern..........
Nee, bep hang de psych uit over zijn verleden, studietijd etc.quote:Op zaterdag 31 december 2022 18:24 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Waar gaat het over? Zeker weer over Jef?
Waarom zou zij met Bern over Jeff moeten praten?quote:Op zaterdag 31 december 2022 18:24 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Lekker dramatisch allemaal weerquote:Op zaterdag 31 december 2022 18:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, bep hang de psych uit over zijn verleden, studietijd etc.
Nou ja zeg, ik zie vooral die prachtige taille.quote:Op zaterdag 31 december 2022 18:26 schreef Dotteke het volgende:
Wat heeft Kim een vreemd figuur in deze jurk.
Het is net over ze onder haar billen nog wat heeft hangen, vet of zo?
Naja Babbette doet bij iedereen al niks anders al paar dagenquote:Op zaterdag 31 december 2022 18:25 schreef Verida het volgende:
[..]
Waarom zou zij met Bern over Jeff moeten praten?
Nee Bern wordt helemaal geanalyseerd en ondervraagd door Babbelquote:Op zaterdag 31 december 2022 18:24 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
nou, dat valt reuze mee hoor.quote:Op zaterdag 31 december 2022 18:27 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Naja Babbette doet bij iedereen al niks anders al paar dagen
"Ja maar dat vindt Babbel super interessant in combinatie met de groeps dynamiek" (met een Limburgsaccent)quote:Op zaterdag 31 december 2022 18:26 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Lekker dramatisch allemaal weer
Ja leuk toch,zelf gemaakt door Jeff en Jasper volgens mij.quote:Op zaterdag 31 december 2022 18:30 schreef mootie het volgende:
Ik moet wel lachen om die enoooorme sjoelbak.
helemaal als de kleintjes van de loods erachter staanquote:Op zaterdag 31 december 2022 18:30 schreef mootie het volgende:
Ik moet wel lachen om die enoooorme sjoelbak.
Klopt.. ze heeft onder haar billen nog een plooi. Je ziet dit goed als ze in haar string staat. Ze is wel heel slank maar de verhoudingen kloppen niet. Ze heeft een heel lang lijf en korte benen. Ze heeft dezelfde verhouding als een lilliputter.quote:Op zaterdag 31 december 2022 18:26 schreef Dotteke het volgende:
Wat heeft Kim een vreemd figuur in deze jurk.
Het is net over ze onder haar billen nog wat heeft hangen, vet of zo?
quote:Op zaterdag 31 december 2022 18:27 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nee Bern wordt helemaal geanalyseerd en ondervraagd door Babbel
Ik zie er inderdaad iets raars aan de hele tijd en met dit jurkje valt het helemaal goed opquote:Op zaterdag 31 december 2022 18:35 schreef lojanda het volgende:
[..]
Klopt.. ze heeft onder haar billen nog een plooi. Je ziet dit goed als ze in haar string staat. Ze is wel heel slank maar de verhoudingen kloppen niet. Ze heeft een heel lang lijf en korte benen. Ze heeft dezelfde verhouding als een lilliputter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |