En alleen als je VOL-VCA hebt kan je manager wordenquote:Op zaterdag 31 december 2022 15:17 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Iedereen zal daar ook wel zijn vca hebben.
ze zijn gewoon in dienstquote:
neequote:Op zaterdag 31 december 2022 15:17 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Iedereen zal daar ook wel zijn vca hebben.
Esther is het met je eens, JW niet denk ikquote:Op zaterdag 31 december 2022 15:17 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
JW kan beter ergens anders aan gaan likken.
Moppie, laat lekker effe gaan. KimD is een sterke meid, kan tegen een stootje en als het urgent was geweest, hadden ze haar 100% na laten kijken.quote:Op zaterdag 31 december 2022 15:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind de FEBO gewoon niet heel daadkrachtig in dit soort gevallen
ze raakt gewond on the job
de arbo kan daar als ze willen iets heel moois mee
It wasn't mequote:Op zaterdag 31 december 2022 15:18 schreef Flow3r het volgende:
worden hier steeds berichten weggehaald of wat gebeurt er ?
ik denk er lekker anders overquote:Op zaterdag 31 december 2022 15:19 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Moppie, laat lekker effe gaan. KimD is een sterke meid, kan tegen een stootje en als het urgent was geweest, hadden ze haar 100% na laten kijken.
Dat magquote:Op zaterdag 31 december 2022 15:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk er lekker anders over
Beeld, zie dezelfde krullen beneden dan bovenquote:Op zaterdag 31 december 2022 15:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Esther is het met je eens, JW niet denk ik
quote:Op zaterdag 31 december 2022 15:20 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Beeld, zie dezelfde krullen beneden dan boven
En bedanktquote:Op zaterdag 31 december 2022 15:20 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Beeld, zie dezelfde krullen beneden dan boven
Joh echtquote:Op zaterdag 31 december 2022 15:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk er lekker anders over
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
quote:Op zaterdag 31 december 2022 15:21 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Joh echt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
Ik deel graag, dus graag gedaan meidquote:
Ik ook nietquote:
Is de jurk van Kim Dquote:Op zaterdag 31 december 2022 15:10 schreef utopia2.0 het volgende:
Wanda jankte meer om haar gaatje in haar jurk, dan KimD met haar hand
quote:Op zaterdag 31 december 2022 15:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
we zijn niet in dienst van @:Danny
zolang ze het bij iedereen hetzelfde tellen maakt het toch niets uit?quote:
hij is wel leuk gemaaktquote:Op zaterdag 31 december 2022 15:31 schreef Verida het volgende:
[..]
zolang ze het bij iedereen hetzelfde tellen maakt het toch niets uit?
er klopt sowieso niets van als je het vergelijkt met een echte sjoelbak
Kim Kquote:Op zaterdag 31 december 2022 15:31 schreef utopia2.0 het volgende:
Die Kim K heeft idd wel een apart figuur. Het is allemaal niet in proporties. Nu met die groene jurk aan, kun je het goed zien. Kleine tieten, klein buikje, grote kont en kleine beentjes. Ze zou een zus van Frankenstein kunnen zijn zeg maar. De stukjes aan elkaar genaaid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |