Ja.. ze zijn niet heel pro-actief geloof ik.quote:Op zaterdag 31 december 2022 15:03 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik bedoel meer: dat de febo eens even gauw een dokter regelt!
Slecht hoorquote:Op zaterdag 31 december 2022 15:04 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja.. ze zijn niet heel pro-actief geloof ik.
Nou ja... is in de buitenwereld natuurlijk ook zo ... HAP bellen, willen je niet zien .. hooguit videoconsult .. maandag maar naar eigen huisarts en zo.quote:Op zaterdag 31 december 2022 15:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Slecht hoor
Dat ze zo laks zijn met dit soort dingen
Zo regel je dat want gelijk korte metten makenquote:Op zaterdag 31 december 2022 15:04 schreef Deisyy het volgende:
Er is weer bier gepakt, dat was niet de bedoeling, zei Sasha, ze sprak er met Martin over en Martin zei niet nu niet nu, en hij wilde geen snitch zijn, je hoort het morgen wel. Toen zei Sasha dat Martin de tering kon krijgen.
Ben vaak genoeg met 1 van de ( lomp en onbenullige kinderen) van mij doorgestuurdquote:Op zaterdag 31 december 2022 15:05 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nou ja... is in de buitenwereld natuurlijk ook zo ... HAP bellen, willen je niet zien .. hooguit videoconsult .. maandag maar naar eigen huisarts en zo.
quote:Op zaterdag 31 december 2022 15:05 schreef Was-beer het volgende:
Wat kan Wanda toch zwakbegaafd kijken
Ze krijgen daar voor elk half pijntje een consult/een gesprek/ fysio etcquote:Op zaterdag 31 december 2022 15:05 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nou ja... is in de buitenwereld natuurlijk ook zo ... HAP bellen, willen je niet zien .. hooguit videoconsult .. maandag maar naar eigen huisarts en zo.
Daar kan Isaac een voorbeeld aan nemen.quote:Op zaterdag 31 december 2022 15:06 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zo regel je dat want gelijk korte metten maken
Sas zou een maand manager mogen zijnquote:Op zaterdag 31 december 2022 15:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar kan Isaac een voorbeeld aan nemen.
Kim is zelf BHV-er, Isaac, andere BHV-er is er ook bij geweest. Het is denk ik aan deze twee bhv-ers om eventueel bij de febo aan te geven dat er even verder naar gekeken moet worden.quote:Op zaterdag 31 december 2022 15:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Vind dat de FEBO redelijk nonchalant ermee omgaat, dokter of ziekenhuis lijkt mij wenselijk ....
Eens.quote:Op zaterdag 31 december 2022 15:07 schreef Verida het volgende:
Kim is zelf BHV-er, Isaac, andere BHV-er is er ook bij geweest. Het is denk ik aan deze
twee bhv-ers om eventueel bij de febo aan te geven dat er even verder naar gekeken moet worden.
Ook zij kunnen niet zien of het gebroken isquote:Op zaterdag 31 december 2022 15:07 schreef Verida het volgende:
[..]
Kim is zelf BHV-er, Isaac, andere BHV-er is er ook bij geweest. Het is denk ik aan deze twee bhv-ers om eventueel bij de febo aan te geven dat er even verder naar gekeken moet worden.
Inderdaad, Kim D is geen klein kind, die kan zelf ook wel beoordelen of er een arts naar moet kijken.quote:Op zaterdag 31 december 2022 15:07 schreef Verida het volgende:
[..]
Kim is zelf BHV-er, Isaac, andere BHV-er is er ook bij geweest. Het is denk ik aan deze twee bhv-ers om eventueel bij de febo aan te geven dat er even verder naar gekeken moet worden.
Is niet gebroken zo te zienquote:Op zaterdag 31 december 2022 14:59 schreef greysbones het volgende:
Daar mogen ze best even een foto van laten
Maken
Luie FEBO
Maar Kim vind ik zo'n bikkel, die staat gewoon te frituren met haar gewonde hand... Die is van de categorie Niet aanstellen, niet piepen, zelluf doenquote:Op zaterdag 31 december 2022 15:07 schreef Verida het volgende:
[..]
Lieffie dat kun je zo niet zienquote:
Dat kunnen wij toch helemaal niet zien?quote:
Niemand anders vond het blijkbaar nodig.quote:Op zaterdag 31 december 2022 15:09 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maar Kim vind ik zo'n bikkel, die staat gewoon te frituren met haar gewonde hand... Die is van de categorie Niet aanstellen, niet piepen, zelluf doen
Denk dat iemand anders haar even naar kamer 5 moet sturen..
Geen dikke klauw en ze kon de vingers redelijk goed bewegen. Maar kan alsnog een scheurtje inzitten.quote:Op zaterdag 31 december 2022 15:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Lieffie dat kun je zo niet zien
Ik neem aan dat die het toch ook wel hebben zien gebeurenquote:Op zaterdag 31 december 2022 15:00 schreef HappyCharly het volgende:
Is febo ingelicht, lijkt me toch iets om even door een dokter naar te laten kijken....
ik moest ook 2 keer kijken,,,quote:
Het zou idd wel even verstandig zijn.quote:Op zaterdag 31 december 2022 15:11 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat kunnen wij toch helemaal niet zien?
Beter laten ze er een dokter naar kijken/ foto's maken
preciesquote:Op zaterdag 31 december 2022 15:09 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maar Kim vind ik zo'n bikkel, die staat gewoon te frituren met haar gewonde hand... Die is van de categorie Niet aanstellen, niet piepen, zelluf doen
Denk dat iemand anders haar even naar kamer 5 moet sturen..
je dan gooien ze er een sl inquote:Op zaterdag 31 december 2022 15:12 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die het toch ook wel hebben zien gebeuren
Als Kim D het zelf niet nodig vindt ligt de verantwoordelijkheid niet bij de FEBO, Kim is geen klein kind.quote:Op zaterdag 31 december 2022 15:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
precies
sommige mensen moet je echt even een zetje geven
Ik doelde op het "ingelicht zijn".quote:Op zaterdag 31 december 2022 15:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
je dan gooien ze er een sl in
en verder doen ze niks
stel je voor dat je 2 uur op een HAP moet zitten
Exact...quote:Op zaterdag 31 december 2022 15:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
precies
sommige mensen moet je echt even een zetje geven
ik vind de FEBO gewoon niet heel daadkrachtig in dit soort gevallenquote:Op zaterdag 31 december 2022 15:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als Kim D het zelf niet nodig vindt ligt de verantwoordelijkheid niet bij de FEBO, Kim is geen klein kind.
Ze is toch ook bhv-er? Ze zal heus wel weten wat ze doet. En het is nou niet alsof het levensbedreigend is als ze er mee blijft lopen zonder dat er naar gekeken is.quote:Op zaterdag 31 december 2022 15:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als Kim D het zelf niet nodig vindt ligt de verantwoordelijkheid niet bij de FEBO, Kim is geen klein kind.
Precies ditquote:Op zaterdag 31 december 2022 15:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ohja want ze zijn technisch gezien in dienst daarquote:Op zaterdag 31 december 2022 15:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind de FEBO gewoon niet heel daadkrachtig in dit soort gevallen
ze raakt gewond on the job
de arbo kan daar als ze willen iets heel moois mee
quote:Op zaterdag 31 december 2022 15:16 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ohja want ze zijn technisch gezien in dienst daar
Het is geen kleuterklasquote:Op zaterdag 31 december 2022 15:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Iedereen zal daar ook wel zijn vca hebben.quote:Op zaterdag 31 december 2022 15:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
JW kan beter ergens anders aan gaan likken.quote:Op zaterdag 31 december 2022 15:16 schreef Deisyy het volgende:
JW likt zijn bord af, het is besmettelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |