Niet persé slecht inderdaad, wel wat hoog.quote:Op zaterdag 31 december 2022 11:31 schreef laxus13 het volgende:
Prima Blof maar eerder iets voor op 1143
maar t is Duits, dat is t hele probleem.quote:Op zaterdag 31 december 2022 11:31 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb met Russische en andere Oost-Europese IT’ers samen gewerkt. Die vonden dit dus ook een mooi lied.
Misschien is het gewoon on-Nederlands goed
Watskeburt ligt ook goed bij de buitenlanders.quote:Op zaterdag 31 december 2022 11:31 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb met Russische en andere Oost-Europese IT’ers samen gewerkt. Die vonden dit dus ook een mooi lied.
Wel eigen tekst.quote:Op zaterdag 31 december 2022 11:31 schreef AgnesGru het volgende:
Leukste nummer, uiteraard een cover
Ik doe al jaren niet meer aan Blof haatquote:Op zaterdag 31 december 2022 11:31 schreef MTheBassman het volgende:
Ik kan deze trouwens prima hebben, maar needless to stay staat dit natuurlijk veel te hoog.
Vertel....quote:Op zaterdag 31 december 2022 11:31 schreef alopio het volgende:
Mijn haat voor Pascal is alleen maar meer gegroeid, maar dat heeft weer een andere reden
Het is dan ook Duits.quote:Op zaterdag 31 december 2022 11:31 schreef PippenScottie het volgende:
In Frankfurt Oooooooooderrrrrrrquote:Op zaterdag 31 december 2022 11:31 schreef AgnesGru het volgende:
Leukste nummer, uiteraard een cover
Wowquote:Op zaterdag 31 december 2022 11:31 schreef PippenScottie het volgende:
Paul de Leeuw.quote:Op zaterdag 31 december 2022 11:32 schreef Koen66 het volgende:
Meh deze trek ik wonderwel toch redelijk.
Wie deed de vertaling eigenlijk? BlAf zelf?
die is aardig, maar deze loopt iets beter doorquote:Op zaterdag 31 december 2022 11:32 schreef Felagund het volgende:
Ze hadden ook het origineel erin kunnen zetten.
Ja, Bløf heeft hun provinciegenoten tenminste niet onbewust in het Duits toegezongen.quote:
Stem van Geike is wel echt geil jaquote:Op zaterdag 31 december 2022 11:31 schreef Gunner het volgende:
Ik vind dit wel lekker hoor. met die geile stem erbij
ben in beide nooit geweestquote:Op zaterdag 31 december 2022 11:33 schreef Mark-Hgl het volgende:
Overigens weet ik niet welke plaats deprimerender is, Zoutelande of Frankfurt an der Oder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |