Grace van Buckleyquote:Op zaterdag 31 december 2022 10:54 schreef TheVulture het volgende:
Welke plaat van jullie eigen stemlijst zouden jullie wel echt op 1 willen zien? Ik denk dat ik toch voor deze ga
Bankzittersquote:Op zaterdag 31 december 2022 10:54 schreef TheVulture het volgende:
Welke plaat van jullie eigen stemlijst zouden jullie wel echt op 1 willen zien? Ik denk dat ik toch voor deze ga
Sienekequote:Op zaterdag 31 december 2022 10:54 schreef TheVulture het volgende:
Sympathy for the Devil heeft wel een lange intro toch?quote:Op zaterdag 31 december 2022 10:55 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
Welke intro’s kan Gijs eigenlijk nog verneuken vanmiddag?
quote:Op zaterdag 31 december 2022 10:55 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
Welke intro’s kan Gijs eigenlijk nog verneuken vanmiddag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Is die wel officieel een single geweest?quote:Op zaterdag 31 december 2022 10:56 schreef TheVulture het volgende:
Map of the Problematique blijft trouwens ook erg mooi, jammer dat die de lijst nooit haalt
Oh dat weet ik dan weer nietquote:Op zaterdag 31 december 2022 10:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Is die wel officieel een single geweest?
Je moet de dramatiek die Matthew Bellamy in de zang legt wel kunnen waarderen.quote:Op zaterdag 31 december 2022 10:53 schreef LTVDK het volgende:
Deze is wel ok van Muse, zal er nooit echt een fan van worden
Ach, Queen is de hofleverancier, dat zal niet het probleem zijnquote:Op zaterdag 31 december 2022 10:57 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Je moet de dramatiek die Matthew Bellamy in de zang legt wel kunnen waarderen.
Die al het hoogste staat van mijn stemlijst: Pink Floyd - Shine On You Crazy Diamond (26 minutenversie)quote:Op zaterdag 31 december 2022 10:54 schreef TheVulture het volgende:
Oh nee, dat duurt nog een uur...quote:Op zaterdag 31 december 2022 10:57 schreef Isorden het volgende:
Zo ff heel snel douchen, want het volgende uur begint weer met een stemplaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |