Maar Hey Jude moet nog komen?quote:Op zaterdag 31 december 2022 09:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
maar weer door naar de Beatles dan? Die dit jaar vermoedelijk vroeger uitgepiest zijn dan ooit aangezien we hey jude ook al gehad hebben
Als ik alleen zou gaan zou ik dat doen maar de rest van m'n gezin gaan ook mee.quote:
oh wacht, ik heb de lijst vooruit gekeken tot 11 uur gisteravond, voordat ik ging slapen. Dit is een valse herinnering. Dan komt ie wel snelquote:
De horrorquote:Op zaterdag 31 december 2022 09:51 schreef Gunner het volgende:
[..]
Als ik alleen zou gaan zou ik dat doen maar de rest van m'n gezin gaan ook mee.
Duurt niet lang meer nee.quote:Op zaterdag 31 december 2022 09:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
oh wacht, ik heb de lijst vooruit gekeken tot 11 uur gisteravond, voordat ik ging slapen. Dit is een valse herinnering. Dan komt ie wel snel
Toen er nog niet gestemd mocht wordenquote:
Dat is heel egoïstisch van zequote:Op zaterdag 31 december 2022 09:51 schreef Gunner het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 31 december 2022 09:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
oh wacht, ik heb de lijst vooruit gekeken tot 11 uur gisteravond, voordat ik ging slapen. Dit is een valse herinnering. Dan komt ie wel snel
Lekker praktischquote:Op zaterdag 31 december 2022 09:51 schreef Gunner het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |