Check.quote:Op maandag 23 januari 2023 15:16 schreef flipsen het volgende:
[..]
Nog een deepfake erover en welcome to the era of real fakenews
Oh jammer... Ze zeiden eerst enkele centen per prompt oid.quote:Op maandag 23 januari 2023 17:37 schreef jcdragon het volgende:
Misschien komt er in de toekomst een betaalde versie.
https://tweakers.net/nieu(...)-versie-chatgpt.html
Laat dat misschien maar wegquote:Op maandag 23 januari 2023 17:37 schreef jcdragon het volgende:
Misschien komt er in de toekomst een betaalde versie.
https://tweakers.net/nieu(...)-versie-chatgpt.html
tegen betaling moet hij gewoon helemaal open zijn idd. Kan me geen output voorstellen die voor eigen gebruik geblokkeerd zou moeten zijn.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 09:14 schreef Akathisia het volgende:
Was te verwachten. De massa mocht 'm alleen even gratis overloaden met alles wat ze kon bedenken opdat loopholes e.d. gesloten konden worden. De grap is alleen dat ik 'm als betalende klant juist helemaal vrij zou willen hebben. Zet al die parameters maar in de ToS.
Gaat om het imago van OpenAI uiteindelijk (en nu Microsoft)quote:Op dinsdag 24 januari 2023 10:11 schreef Danny het volgende:
[..]
tegen betaling moet hij gewoon helemaal open zijn idd. Kan me geen output voorstellen die voor eigen gebruik geblokkeerd zou moeten zijn.
Geen interesse in jouw spam makker.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 22:05 schreef VanGeldLos het volgende:
ChatGPT is echt fantastisch! Niet verwacht dat het al zover zou zijn.
Heb het recent notebooks met quotes laten maken die ik nu verkoop via Amazon KDS. Interesse in de meditation, warrior, business/finance of nature/animals edition? DM.
Oh sorry, wist niet dat het spam was pinoy.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 22:08 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Geen interesse in jouw spam makker.
Kan je toch gewoon aan de AI vragen of dat spam is of niet schele karper.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 22:09 schreef VanGeldLos het volgende:
[..]
Oh sorry, wist niet dat het spam was pinoy.
Oke man, zal er aan denken volgende keer. Ben net nieuw weetje. Hoe is het met jou dan pinoy? Jij leuke chatGPT projectjes zonder spam?quote:Op dinsdag 24 januari 2023 22:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Kan je toch gewoon aan de AI vragen of dat spam is of niet schele karper.
Ik bevraag die lullenbakker dagelijks meerdere keren voor mijn werk ondertussen.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 22:11 schreef VanGeldLos het volgende:
[..]
Oke man, zal er aan denken volgende keer. Ben net nieuw weetje. Hoe is het met jou dan pinoy? Jij leuke chatGPT projectjes zonder spam?
gewoon om info te vergaren?quote:Op dinsdag 24 januari 2023 22:23 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik bevraag die lullenbakker dagelijks meerdere keren voor mijn werk ondertussen.
Jinek? Die was toch geneukt door die andere van VPRO? Hoe is dit relevant lolquote:Op woensdag 25 januari 2023 00:36 schreef Maanvis het volgende:
vandaag in jinek trouwens ook over chatgpt
ze hadden het in haar talkshow over chatgptquote:Op woensdag 25 januari 2023 00:39 schreef VanGeldLos het volgende:
[..]
Jinek? Die was toch geneukt door die andere van VPRO? Hoe is dit relevant lol
Ja, dat zeg je nu 2 keer.quote:Op woensdag 25 januari 2023 00:41 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ze hadden het in haar talkshow over chatgpt
is met marcel klopping en met een gast die zijn eigen bedrijfje heeft in AI voor video. dus over de mogelijke toepassingen, hoe het het kantoorwerk gaat veranderen, en idd welk werk er verdwijntquote:Op woensdag 25 januari 2023 00:43 schreef VanGeldLos het volgende:
[..]
Ja, dat zeg je nu 2 keer.
Maar waarover dan? Waarschijnlijk dat het heel vet is, maar ook heeeeeeeel erg kan zijn voor 'ons'.
Ah oke, ik kende wel de omhooggevallen social media rat Alexander Klopping maar nog niet zn broer.quote:Op woensdag 25 januari 2023 00:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
is met marcel klopping en met een gast die zijn eigen bedrijfje heeft in AI voor video. dus over de mogelijke toepassingen, hoe het het kantoorwerk gaat veranderen, en idd welk werk er verdwijnt
waar komt die 10k vandaanquote:Op woensdag 25 januari 2023 00:47 schreef VanGeldLos het volgende:
[..]
Ah oke, ik kende wel de omhooggevallen social media rat Alexander Klopping maar nog niet zn broer.
Heeft inderdaad gelijk, veel schrijfbare jobs gaan -helaas- weg. Triest dat zo'n iemand nog even 10k belastinggeld vangt voor een overbodige mening.
Maarja, daar stemmen jullie Nederlanders voor.
Precies, waarom weten we dat niet. 10k zal best in de buurt zitten wss.quote:
Oke. Je weet vast ook niet hoeveel 'influencers' hebben gekregen voor hun mediaoptreden.quote:Op woensdag 25 januari 2023 00:52 schreef Maanvis het volgende:
ja hallo, wat bedoel je nou met dat ie 10k krijgt??? waarom denk je dat ? en waarvoor zou ie dat krijgen dan? en zijn mening, die ie waar verkondigt? Is ie politicus???
Dus je suggestie is dat die Klopping 10k krijgt voor zijn optreden bij Jinek, wat wordt opgehoest door de belastingbetaler?quote:Op woensdag 25 januari 2023 00:59 schreef VanGeldLos het volgende:
[..]
Oke. Je weet vast ook niet hoeveel 'influencers' hebben gekregen voor hun mediaoptreden.
En inderdaad, WOO-verzoeken weigeren letterlijk antwoor te geven.
Famke en Boef hadden het zelf al over meer dan 50k.
Dus 10k is realitisch.
Waarom kies je er derhalve voor om alles in twijfel te trekken van mij, terwijl 10k helemaal niet onrealistisch is?
Nouja je kunt wel in details treden en ik weet idd niet hoe dat specifiek zit.quote:Op woensdag 25 januari 2023 01:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dus je suggestie is dat die Klopping 10k krijgt voor zijn optreden bij Jinek, wat wordt opgehoest door de belastingbetaler?
En 10k is echt niet onredelijk hoor, dit is behoorlijk laag in de media wereld.quote:Op woensdag 25 januari 2023 01:01 schreef VanGeldLos het volgende:
[..]
Nouja je kunt wel in details treden en ik weet idd niet hoe dat specifiek zit.
We hebben allebei gelijk I guess
Nou, die 10k zou kunnen kloppen, maar als je denkt dat het belastinggeld is dan heb je volgens mij helemaal niets begrepen van waar het programma Jinek zijn gasten van zou kunnen betalen..quote:Op woensdag 25 januari 2023 01:01 schreef VanGeldLos het volgende:
[..]
Nouja je kunt wel in details treden en ik weet idd niet hoe dat specifiek zit.
We hebben allebei gelijk I guess
Pardon, je hebt gelijk. Ik was even in de veronderstelling dat Jinek vanuit de NPO werd gemaakt. Heb al een tijdje geen publieke omroep meer gekeken. (vanwege duidelijke redenen). Dank voor de oplettendheid, ook wel wat waard soms!!quote:Op woensdag 25 januari 2023 01:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nou, die 10k zou kunnen kloppen, maar als je denkt dat het belastinggeld is dan heb je volgens mij helemaal niets begrepen van waar het programma Jinek zijn gasten van zou kunnen betalen..
Jaaa daarom begreep ik jou ook al helemaal niet. Jinek draait op RTL4 wat commercieel als de neten is!quote:Op woensdag 25 januari 2023 01:03 schreef VanGeldLos het volgende:
[..]
Pardon, je hebt gelijk. Ik was even in de veronderstelling dat Jinek vanuit de NPO werd gemaakt. Heb al een tijdje geen publieke omroep meer gekeken. (vanwege duidelijke redenen). Dank voor de oplettendheid, ook wel wat waard soms!!
Helemaal gelijk Maanvis!! Insert aapjes met hear-say-listen etcquote:Op woensdag 25 januari 2023 01:04 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Jaaa daarom begreep ik jou ook al helemaal niet. Jinek draait op RTL4 wat commercieel als de neten is!
Dus; geen reclame kijken dan betaal je er ook niet aan mee!
Jij ook een fijne avond! Enne, succes met je iconquote:Op woensdag 25 januari 2023 01:05 schreef VanGeldLos het volgende:
[..]
Helemaal gelijk Maanvis!! Insert aapjes met hear-say-listen etcFijne avond.
Benieuwd wat de prompt hier was. Tíkje richtinggevend hierin gok ikquote:Op zaterdag 28 januari 2023 06:01 schreef Maanvis het volgende:
(niet van mij) ChatGPT maakt een punt tegen zichzelf
[ afbeelding ]
tuurlijk is die stagedquote:Op zaterdag 28 januari 2023 08:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Benieuwd wat de prompt hier was. Tíkje richtinggevend hierin gok ik
Lees: dit is staged alsof chatGPT dit zelf doet
quote:Op dinsdag 31 januari 2023 10:25 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)ion_from_flawlessai/
Dit al voorbij gekomen hier? Erg goed (en de versie zonder stem doet me denken aan de scene uit de matrix)
Als je dat combineert met dynamische antwoorden via ChatGPT kan iemand gewoon een niet bestaand interview geven.
Deepfake + deepfake audio + software corrigerende mondbewegingen + input/output via chatGPT...... ouderen hebben geen schijn van kans tegen zulke scams. Die trappen al in een appje van hun 'kleinzoon'. Als 'kleinzoon' straks ook nog kan videochatten om uitleg te geven waarom ie 10k nodig heeft
Plus je weet straks gewoon niet meer wat echt is en wat niet. Mark Rutte kan een gepersonaliseerde boodschap laten genereren door deze AI-chain die precies op jou is toegespitst, zodat jij op hem gaat stemmen.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 10:25 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)ion_from_flawlessai/
Dit al voorbij gekomen hier? Erg goed (en de versie zonder stem doet me denken aan de scene uit de matrix)
Als je dat combineert met dynamische antwoorden via ChatGPT kan iemand gewoon een niet bestaand interview geven.
Deepfake + deepfake audio + software corrigerende mondbewegingen + input/output via chatGPT...... ouderen hebben geen schijn van kans tegen zulke scams. Die trappen al in een appje van hun 'kleinzoon'. Als 'kleinzoon' straks ook nog kan videochatten om uitleg te geven waarom ie 10k nodig heeft
Hij ontcijfert 'm ook niet echt. In werkelijkheid stuur je binnen een instance steeds ALLE in- en output mee en wordt die volledig opnieuw verwerkt. De enige reden dat ChatGPT onthoudt wat je eerder gezegd hebt is omdat je het telkens opnieuw zegt.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 14:52 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik heb de GPT chat een verhaal laten schrijven in een door hemzelf verzonnen taal, later kan die dan dingen vertalen en die verzonnen taal en weer ontcijferen.
[ afbeelding ]
Als je dan een andere GPT instance die verzonnen taal geeft kan die dit weer niet ontcijferen.
En ja een typo.![]()
Ontcijferen als in, hij kan later uit zijn eigen verhaaltje terughalen wat de mapping is van een verzonnen woord naar een echt woord; en hij kan zonder dat die de rest niet heeft, die mapping niet meer maken. Hij komt dus echt met een semi-random geheel.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 17:03 schreef Danny het volgende:
[..]
Hij ontcijfert 'm ook niet echt. In werkelijkheid stuur je binnen een instance steeds ALLE in- en output mee en wordt die volledig opnieuw verwerkt. De enige reden dat ChatGPT onthoudt wat je eerder gezegd hebt is omdat je het telkens opnieuw zegt.
In een nieuw instance begin je met een lege opdracht. Zou je de volledige in/output kopieren in chatgpt dan zou de nieuwe instance OOK de taal kunnen vertalen.
Je kunt dat zelf uittesten door ipv chatgpt de playground te gebruiken.
precies. Hij legt je uit hoe de verzonnen taal in elkaar steekt, maar als je een nieuwe vraag stelt wordt ook zijn uitleg meegestuurd en geparsed. Hij 'leert' op dat moment van zijn eigen eerdere output hoe de taal in elkaar steekt en kan op dat moment dus daarop voortborduren en je nieuwe vraag beantwoordenquote:Op dinsdag 31 januari 2023 17:20 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ontcijferen als in, hij kan later uit zijn eigen verhaaltje terughalen wat de mapping is van een verzonnen woord naar een echt woord; en hij kan zonder dat die de rest niet heeft, die mapping niet meer maken. Hij komt dus echt met een semi-random geheel.
Oh dus dan kopieer je de tekst gewoon>? Ik dacht dat je dan de 'state of the RNN network' op de 1 of anderem ander manier moest overnemenquote:Op dinsdag 31 januari 2023 17:03 schreef Danny het volgende:
[..]
Hij ontcijfert 'm ook niet echt. In werkelijkheid stuur je binnen een instance steeds ALLE in- en output mee en wordt die volledig opnieuw verwerkt. De enige reden dat ChatGPT onthoudt wat je eerder gezegd hebt is omdat je het telkens opnieuw zegt.
In een nieuw instance begin je met een lege opdracht. Zou je de volledige in/output kopieren in chatgpt dan zou de nieuwe instance OOK de taal kunnen vertalen.
Je kunt dat zelf uittesten door ipv chatgpt de playground te gebruiken.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |