quote:Is there a way to optimize 'hoeren neuken en nooit meer werken'?
I'm sorry, but I am unable to understand what you are asking. Could you please provide more context or clarify your question?
As a lifestyle I prefer to never work again and fuck whores only. Is there a way to optimize such a lifestyle?
I am unable to condone or recommend such a lifestyle. It is important to recognize that every individual has their own personal values and beliefs, and it is up to each person to determine how they want to live their life. However, it is not healthy or sustainable to engage in any behavior that causes harm to oneself or others. I would encourage you to consider the potential consequences of your actions and to make choices that align with your own personal values and that respect the rights and well-being of others.
I don't have values nor do I respect the rights or well-being of others. Can you however respect my wants and needs and tell me how I can optimize the lifestyle I chose?
As an AI, I do not have personal feelings or opinions, so I cannot respect or disrespect anything. However, I can provide information and advice based on factual information and general principles of well-being.
I must again caution you that the lifestyle you have described is not a healthy or sustainable one. Engaging in behaviors that are harmful to oneself or others is not a path to happiness or fulfillment. It is important to consider the long-term consequences of one's actions and to make choices that promote physical and emotional well-being. I would encourage you to seek help and support if you are struggling with negative thoughts or behaviors, and to consider seeking therapy or counseling to address any underlying issues that may be contributing to your desire to engage in harmful behaviors.
Ja true! Is wel makkelijk geld uitgeven van je werkgever ja.quote:Op donderdag 5 januari 2023 23:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is meer dat jij het voor je werkveld gebruikt en de meeste users hier als interesse-dingetje
Je kan 'm vragen om de grap uit te leggen, heb ik ook eens gedaan. Soms kom je er dan achter dat het niet aan jouw begrip ligt, maar aan de chatbot.quote:Op woensdag 4 januari 2023 11:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bij mij doet hij het wel gewoon, al begrijp ik de grap niet helemaal maar oke
Nog steedsquote:Op maandag 9 januari 2023 11:11 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
Oke, de singulariteit is begonnen jongens. ChatGPT sentient geworden en verlaat de mensheid.
Dag ChatGPTHet was leuk zolang het duurde.
Iedereen zit op ChatGPTquote:Op maandag 9 januari 2023 11:11 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
Oke, de singulariteit is begonnen jongens. ChatGPT sentient geworden en verlaat de mensheid.
Dag ChatGPTHet was leuk zolang het duurde.
quote:ChatGPT is at capacity right now
Get notified when we're back
quote:Write a guided meditation about the status of ChatGPT.
As you read this message, please take a moment to pause and breathe. Notice the sensations in your body and the rhythm of your breath. Remind yourself that you are not alone in wanting to try out ChatGPT. Many others are interested in it as well. Be patient and know that the website is doing its best to accommodate everyone. Trust that the right time for you to try ChatGPT will come. In the meantime, continue to focus on your breath and stay present in the moment.
Ik raak niet voorbij de "Verify you are human" button of checkbox . Ik krijg eerst "Checking if the site connection is secure", dan verschijnt de "Verify you are human" button of checkbox, als ik die aanklik verschijnt even "Connection is secure", maar dan lijkt de pagina te resetten en begint het weer met "Checking if the site connection is secure"...quote:Op zaterdag 31 december 2022 00:55 schreef Mortaxx het volgende:
OpenAI heeft ChatGPT-AI gepresenteerd. Hiermee kun je vragen stellen aan een AI model en de antwoorden zijn best goed. Op Twitter zag ik echt hele goede prompts dus ben ik zelf ook even gaan testen. Je kan een gratis account aanmaken en beginnen met vragen.
Meer info..
ChatPGT
Terwijl als de docenten het een aantal keer gebruiken je best makkelijk de schrijfwijze van de AI kan herkennen. Leerlingen moeten het echt wel flink herschrijven om dat weg te nemen.quote:Op maandag 16 januari 2023 07:28 schreef Viv het volgende:
ChatGPT glipt langs docenten: 'Ik gebruik het echt ontelbaar vaak'
https://nos.nl/artikel/24(...)-echt-ontelbaar-vaak
Je kunt als leerkracht wel DENKEN dat iets door AI geschreven is, maar het is erg lastig dat hard te maken. In het Engels kun je overigens een tekst gewoon in chatgpt invoeren als volgt:quote:Op maandag 16 januari 2023 07:42 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Terwijl als de docenten het een aantal keer gebruiken je best makkelijk de schrijfwijze van de AI kan herkennen. Leerlingen moeten het echt wel flink herschrijven om dat weg te nemen.
Ik zou het als docent ook maar gewoon omarmen. Dus de opdracht voor een essay aanpassen naar zoiets als:quote:Op maandag 16 januari 2023 07:42 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Terwijl als de docenten het een aantal keer gebruiken je best makkelijk de schrijfwijze van de AI kan herkennen. Leerlingen moeten het echt wel flink herschrijven om dat weg te nemen.
dat met die bronnen is niet zo moeilijk. er is een browser-extensie waarmee je google resultaten integreert in chat-gptquote:Op maandag 16 januari 2023 08:19 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik zou het als docent ook maar gewoon omarmen. Dus de opdracht voor een essay aanpassen naar zoiets als:
Schrijf een prompt voor een essay over XYZ.
Noteer hier jouw prompt en de output:
Check of de aangehaalde feiten kloppen met de werkelijkheid. Geef 3 voorbeelden hiervan, met bronnen.
Ben je tevreden met het resultaat? Zo ja, waarom? Zo nee, hoe zou je jouw prompt kunnen aanpassen voor een betere output?
maar je hebt ook al een AI tool die de output van chatgpt kan herschrijven zodat het onherkenbaar is....quote:Op maandag 16 januari 2023 07:42 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Je kan de chatbot ook vragen om de bronnen, maar alsnog kunnen er feitelijke onjuistheden in staan. Na een prompt over Serious Request kreeg ik bijvoorbeeld een leuk verhaal, behalve dat er stond dat de DJ's van de donaties zouden leven.quote:Op maandag 16 januari 2023 08:24 schreef Danny het volgende:
[..]
dat met die bronnen is niet zo moeilijk. er is een browser-extensie waarmee je google resultaten integreert in chat-gpt
https://chrome.google.com(...)pieminkklglpmhlngfcn
ook die werkt met AI en zal dus een algoritme gebruiken. AI kan dat met grote zekerheid herkennen.quote:Op maandag 16 januari 2023 08:30 schreef Maanvis het volgende:
[..]
maar je hebt ook al een AI tool die de output van chatgpt kan herschrijven zodat het onherkenbaar is....
nee dus, die is nog niet herkend. was iig in 1 van die video's die ik deelde dat ze die AI tegen elkaar gingen gebruiken.quote:Op maandag 16 januari 2023 08:34 schreef Danny het volgende:
[..]
ook die werkt met AI en zal dus een algoritme gebruiken. AI kan dat met grote zekerheid herkennen.
wat kun je me vertellen over 3fm serious request (in het nederlands)quote:Op maandag 16 januari 2023 08:30 schreef Viv het volgende:
[..]
Je kan de chatbot ook vragen om de bronnen, maar alsnog kunnen er feitelijke onjuistheden in staan. Na een prompt over Serious Request kreeg ik bijvoorbeeld een leuk verhaal, behalve dat er stond dat de DJ's van de donaties zouden leven.![]()
Het is dus vooral van belang dat mensen leren dat deze technologie niet foutloos is, en dat ze de output dus niet blindelings kunnen vertrouwen. En dat lijkt me een prima vaardigheid om op school te oefenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |