Clemensquote:2020 5-1 Durrant
2021 5-4 Gurney
2022 4-5 M. Smith
Buntingquote:2016 4-5 Van Barneveld
2019 5-1 Humphries
2022 5-4 Price
Van den Berghquote:2015 4-5 Van Barneveld
2021 5-3 Ratajski
Claytonquote:2018 4-5 Cross
2020 3-5 Aspinall
Dobeyquote:2013 5-4 A. Lewis
2014 5-3 M. Webster
2015 5-2 Thornton
2017 5-1 Gurney
2018 5-4 Van Barneveld
2019 5-1 Joyce
2020 5-2 Labanauskas
2021 0-5 Chisnall
Naah. Hij was onsportief.quote:Op zaterdag 31 december 2022 13:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Ach ja, sommige mensen noemen dat de enige echte topsportmentaliteit
Geniet van je avond maat.quote:Op zaterdag 31 december 2022 13:33 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik ga mijn pak aantrekken en op de fiets naar de kroeg om even te kijken of het bier nog wel smaakt. In het nieuwe jaar zie ik jullie graag weer in dit warme bad en ik wens user @:gurneyisbestoke alvast een fijne vakantie
ja en "die meisje" ook. Gebruikelijk. Maar wel FOUTquote:
Joequote:Op zaterdag 31 december 2022 13:33 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik ga mijn pak aantrekken en op de fiets naar de kroeg om even te kijken of het bier nog wel smaakt. In het nieuwe jaar zie ik jullie graag weer in dit warme bad en ik wens user @:gurneyisbestoke alvast een fijne vakantie
Tot morgen.quote:Op zaterdag 31 december 2022 13:33 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Geniet ervan ouwe smikkelbeerquote:Op zaterdag 31 december 2022 13:33 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Een pak aantrekken om bier te gaan zuipen…. ik heb hier een pittige mening over. Aangezien het bijna 2023 is en ik vol met goede voornemens zit zal ik deze mening niet ventileren.quote:Op zaterdag 31 december 2022 13:33 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Vandaag nog niet zo gelachenquote:
quote:Het WK Darts zit er al even op voor Mike De Decker, maar buiten de oche gaat het hem voor de wind. De 27-jarige Mechelaar maakte via een bericht op Instagram bekend dat hij een nieuwe vriendin heeft. Een bekend gezicht zowaar: het blijkt om ex-tennisspeelster Elke Clijsters (37) te gaan, de zus van Kim en dochter van voormalig Rode Duivel Lei.
De Decker vertelde tijdens het afgelopen WK (waar hij in de tweede ronde strandde, red.) al dat hij niet zo lang geleden zijn vorige relatie had zien eindigen. De 27-jarige Mechelaar woonde de voorbije jaren bij zijn intussen ex-vriendin in Nederland, maar is inmiddels naar ons land teruggekeerd. Nu heeft hij bij Elke Clijsters opnieuw het liefdesgeluk gevonden, zo blijkt. Op zijn eigen Instagrampagina plaatste The Real Deal een foto waarop hij de ex-tennisspeelster kust. “Veel liefde van ons, fijn eindejaar”, luidt het bijschrift.
Elke Clijsters was net zoals haar twee jaar oudere zus Kim tennisster, tot ze in 2004 moest stoppen door blessureleed. Van 2008 tot 2016 was ze getrouwd met oud-voetballer Jelle van Damme, met wie ze een zoon en dochter heeft. Clijsters ging begin 2021 nog - zonder succes - op zoek naar een nieuwe liefdespartner met het tv-programma De Bachelorette.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |