quote:"In Vlaanderen noemen ze Bruce Springsteen ook wel Broes Hobbelkei"
Fontaines DC vond ik live echt niet doorheen te komen op BKS, terwijl ik sommige liedjes nog wel prima vind, zoals Boys in the Better Land and Jackie Down The Linequote:Op vrijdag 30 december 2022 23:20 schreef MielMonteur het volgende:
Fontaines mag hier ook in de top 10 btw
quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:21 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Zo lekker deze voor op alternatieve dansfeestjes altijd en overal
quote:
Mag ik je voorstellen aan The Sound en A Flock of Seagulls?quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:21 schreef MielMonteur het volgende:
Oh ja dit nummer dat zo hoog staat maar de Killing Moon staat er niet in.
Snap ik niet maar t zal de gang van de popgeschiedenis wezen
Show in de Muziekgieterij was TOPquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Fontaines DC vond ik live echt niet doorheen te komen op BKS, terwijl ik sommige liedjes nog wel prima vind, zoals Boys in the Better Land and Jackie Down The Line
open.spotify.comquote:
Hier noemen we hem altijd Brutus Huppelkeiquote:
Daar mag hij ook nog wel even aan werken, jaquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:20 schreef Isorden het volgende:
Morad z'n engelse uitspraak is ook wel echt 10/10
Ja Space Age Love Song in de top 100 bittequote:Op vrijdag 30 december 2022 23:21 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Mag ik je voorstellen aan The Sound en A Flock of Seagulls?
Count your blessings
Ja, een maandje even niets is goed voor me! Dagoduck doet ook mee, maar dan langer, erg knapquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:16 schreef alopio het volgende:
[..]
Ja je doet aan dry january?
Smaakt het wel extra lekker straks
Ow, dat is wel zondequote:Op vrijdag 30 december 2022 23:17 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Had net ook nog een pastry stout, de laatste uit mn adventskalender.
Was wel ok, maar je proefde duidelijk dat er ijs smaakstoffen in gedumpt zijn
Ze stoppen met de verkoop van bierflesjes en gaan over op thuistapjes. Zonde, al was het aanbod het afgelopen jaar toch verschraald.quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:18 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Beery Christmas, van Saveur Biere/Hopt en nog zo ene.
Viel een beetje tegen dit jaar eerlijk gezegd
Keith? dat was Johnny Depp?quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:22 schreef Sabata het volgende:
Spijt me Keith, maar ik denk aan Ian Astbury als ik Jack Sparrow in een film langs zie komen
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |