Voor die van mij mag wel gebeden worden ja.quote:
In principe verdient de gemiddelde mens wel een corrigerende tik.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:54 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Beetje met het hoofd mee bobbelen en dat is het wel zo'n beetje, toch? Verder vooral genieten, misschien nog wat luchtdrummen, maar ja, dan sla je andere mensen weer voor hun harses, of dat nou zo handig is
de post die je wist die ging komenquote:
Schraapt stembandenquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:55 schreef PippenScottie het volgende:
KARAOKE GENOT
MUZ / 8 januari - De FOK! Top 2000 Topic Meet Die Je Wist Dat Zou Komen
Ja, niet in alle Toppers tegelijk, maar hij deed wel mee.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gordon zit in zoveel mannen, maar dat hoef ik allemaal niet te weten.
Daar heb je wel gelijk en heb je ook meteen twee vliegen in een klap, eigenlijk best een goed idee dus!quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
In principe verdient de gemiddelde mens wel een corrigerende tik.
Als ik deze fles whiskey vanacht leeg drink die van mij ook...quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Voor die van mij mag wel gebeden worden ja.
Geef ze eens ongelijk.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Haha, bij Jon Bovi gaan ze helemaal los.
Worth itquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:56 schreef Sfeermaker het volgende:
Hier heb ik m'n stembanden vaak mee vernaggelt door het meeblèren in de kroeg
Hier scheiden onze wegen.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:55 schreef MTheBassman het volgende:
dit is de beste Bon Jovi trouwens
Top kroegsongquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Haha, bij Jon Bovi gaan ze helemaal los.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |