Yes, niet te hard van stapel lopenquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Laten we beginnen met één nummer, en dan niet Bloodbuzz Ohio.
Zou jij weten wat je moet doen bij dit nummer?quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
hele cafe is doodgeslagen op dit nr
Er is niets meer punk dan met een dwarsfluit Anarchy in the UK te spelen. Gemiste kans welquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dwarsfluit , later zang en ooit een beetje bas leren spelen.
Het erge vind ik dat ik ben gestopt met dwarsfluit lessen omdat ik zonodig de punk kant opging , concerten in het land af . afzetten tegen alles .
7 jaar later ging ik zingen , klassieke zanglessen en in een bluesrockband ,maar ik kon geen noten meer lezen .
Een uitvaart duurt meestal geen vier dagenquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:52 schreef Dagoduck het volgende:
@:Mexicanobakker We hadden het nog over je uitvaart eerder hè. Ik wil graag op mijn uitvaart dat mijn volledige excelbestand met concerten chronologisch wordt voorgelezen.
weglopenquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zou jij weten wat je moet doen bij dit nummer?
Ik geef m voor, jullie koppen m inquote:
Leo heeft ze eerder proberen te pluggen toch? Nog niet echt gewerkt.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:49 schreef Gretzl het volgende:
OMFG!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Op de valreep nog even het allerbeste nieuws van 2022!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekker dwars.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
ik ben gestopt met dwarsfluit lessen omdat ik zonodig de punk kant opging , concerten in het land af . afzetten tegen alles .
heb je kleenex nodig?quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:52 schreef Gretzl het volgende:
Ik ga nu z.s.m. Top 2000 a gogo terugkijken. Dus als ik hier even niet aanspreekbaar ben, weten jullie hoe het komt![]()
![]()
![]()
Conversation 16.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:52 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Yes, niet te hard van stapel lopen
Fake Empire, deal?![]()
About Today voor mij ook goed
Goeie Troll welquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:52 schreef Dagoduck het volgende:
Wat een gekabbel zeg.
Duurt wel lang deze of niet.
Hier had Bankzitters kunnen staan.
ze hebben ook nog maar een minuut of 5 voordat de volgende lading klapvee naar binnen mag.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
Er is ook bier en veel live muziek.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:52 schreef alopio het volgende:
[..]
Een uitvaart duurt meestal geen vier dagen
Ja was net ff druk met een nieuw glaasje whiskey inschenkenquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:53 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik geef m voor, jullie koppen m in
Zolang het bier maar niet doodslaatquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
Iron Maiden man zou het wel wetenquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zou jij weten wat je moet doen bij dit nummer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |