Jan Smit!quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:47 schreef alopio het volgende:
Vraag:
Als je moet kiezen, welke topper heb je het liefst in de lijst
-Joling
-Gordon
-van der Boom
-Smit
Ja, dan die maar.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:49 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Dan maar Ticket to the tropics van Gérard J
Zelfs Bon Gepakt vind ik leuker dan het oeuvre van de vier anderen.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:48 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Eeehm.. Als Froger er nou ook tussen stond was het makkelijk geweest met Alles Kan Een Mens Gelukkig Maken
U gaat door voor de wasmachinequote:
Iets met Roger Watersquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:49 schreef MTheBassman het volgende:
Weet iemand overigens wat dit weekend Robert Plant?
Astoooon Villaaa Crazy Way About youquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:49 schreef Sfeermaker het volgende:
Van Froger ga ik voor Crazy way about you LOL
Tom wacht terwijl Bill verwelktquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:49 schreef MTheBassman het volgende:
Weet iemand overigens wat dit weekend Robert Plant?
Eindelijk gerechtigheid Gretzl, eindelijk!quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:49 schreef Gretzl het volgende:
OMFG!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Op de valreep nog even het allerbeste nieuws van 2022!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Bij Waylon is dat het enige dat komt.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:49 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Jan Smit!
Als de morgen is gekomen is wel een guilty pleasure van mij.
Laten we beginnen met één nummer, en dan niet Bloodbuzz Ohio.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:49 schreef Gretzl het volgende:
OMFG!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Op de valreep nog even het allerbeste nieuws van 2022!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Froger en dan nog liever niet.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:47 schreef alopio het volgende:
Vraag:
Als je moet kiezen, welke topper heb je het liefst in de lijst
-Joling
-Gordon
-van der Boom
-Smit
quote:
ben trots op julliequote:Op vrijdag 30 december 2022 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tom wacht terwijl Bill verwelkt
Dies wappie toch nu? Of was dat een andere Roger?quote:
Smit is de enige die ik live heb gezien.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:49 schreef alopio het volgende:
[..]
U gaat door voor de wasmachine
Ik zou zelf voor joling gaan want best sympathiek, daarna Smit, en ergens achteraan de engnekken gordon en jeroen
Die heeft ze niet meer helemaal op de rij in de bovenkamer inderdaadquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dies wappie toch nu? Of was dat een andere Roger?
Nee. Helemaal wappiequote:Op vrijdag 30 december 2022 22:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dies wappie toch nu? Of was dat een andere Roger?
Dwarsfluit , later zang en ooit een beetje bas leren spelen.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:41 schreef PippenScottie het volgende:
Welke instrumenten kunnen jullie (een beetje) bespelen?
De weg van Lange Frans gegaan?quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:51 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Die heeft ze niet meer helemaal op de rij in de bovenkamer inderdaad
Zolang er maar 1 in staat vind ik alles goed.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Laten we beginnen met één nummer, en dan niet Bloodbuzz Ohio.
Smit kan ik ook nog wel hebben met “als de morgen”quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Smit is de enige die ik live heb gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |