Mag jij shinen!quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ben wel de Syd Barrett van de band.
Jolingquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:47 schreef alopio het volgende:
Vraag:
Als je moet kiezen, welke topper heb je het liefst in de lijst
-Joling
-Gordon
-van der Boom
-Smit
als Joling niet gaat zingen maar grappen maken dan verdient ie wel een plekkie.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:47 schreef alopio het volgende:
Vraag:
-Joling
-Gordon
-van der Boom
-Smit
Joling heeft best redelijke platen in zijn repertoire.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:47 schreef alopio het volgende:
Vraag:
-Joling
-Gordon
-van der Boom
-Smit
Jij Bent Zo slapt stiekem best wel, don't @ mequote:Op vrijdag 30 december 2022 22:47 schreef alopio het volgende:
Vraag:
-Joling
-Gordon
-van der Boom
-Smit
Mezelf opknopenquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:47 schreef alopio het volgende:
Vraag:
-Joling
-Gordon
-van der Boom
-Smit
Dacht dat we daar @houdjemond en @Poppejans voor haddenquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:46 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
We hadden ook groupie kunnen doen he
Niet erger dan Gordon imoquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan vind ik denk ik Jij Bent Zo nog het minst vervelend, maar dat is wel de grootste lul van allemaal.
Aldus Waylonquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:48 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Jij Bent Zo slapt stiekem best wel, don't @ me
De rest zou zelfs op plaats 57372 te hoog staan.
Ik ken de hits niet goed genoeg denk ik. De minst zeikerige.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:47 schreef alopio het volgende:
Vraag:
-Joling
-Gordon
-van der Boom
-Smit
Eeehm.. Als Froger er nou ook tussen stond was het makkelijk geweest met Alles Kan Een Mens Gelukkig Makenquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:47 schreef alopio het volgende:
Vraag:
-Joling
-Gordon
-van der Boom
-Smit
Dan maar Ticket to the tropics van Gérard Jquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:47 schreef alopio het volgende:
Vraag:
-Joling
-Gordon
-van der Boom
-Smit
Hier ook. Misschien heb ik er nu ook wle weer op gestemd.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:48 schreef MTheBassman het volgende:
heb hier in het verleden ook weleens op gestemd.
Nou, dat is wel meteen Q.E.D.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:48 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Eeehm.. Als Froger er nou ook tussen stond was het makkelijk geweest met Alles Kan Een Mens Gelukkig Maken
Die zijn remarkably absentquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:48 schreef alopio het volgende:
[..]
Dacht dat we daar @:houdjemond en @:poppejans voor hadden
quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oei, moeten we Stichting Korrelatie bellen?
Op de valreep nog even het allerbeste nieuws van 2022!quote:Op de valreep toch het hoogtepunt van het jaar voor Gretz: The National bij Top 2000 a gogo! Het kan niet missen: volgend jaar staan ze met tien nummers in de lijst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |