Oh ik ben al gedegradeerd tot roadiequote:Op vrijdag 30 december 2022 22:45 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Biervoorraad wordt ook gewaardeerd
Spanish guitar and introducing acoustic guitarquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:44 schreef PippenScottie het volgende:
Kunnen we met dit topic niet ook een jam sessie regelen?
Een studio bij Db Studios is zo gehuurd.
Ik neem een keyboard mee
Oerend hard!quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Joling staat in de Top 2000?
Kan ook nog zelfs.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geen Ticket to the Tropics?
We hadden ook groupie kunnen doen hequote:Op vrijdag 30 december 2022 22:45 schreef alopio het volgende:
[..]
Oh ik ben al gedegradeerd tot roadie
Ik vind het wel geestig dat je in een ode iemand een man van veel gezichten noemt, wat toch vrij moeilijk opgevat kan worden als een compliment.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:45 schreef alopio het volgende:
[..]
Jeroen van der Boomwat een walgelijk figuur is dat
quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:46 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
We hadden ook groupie kunnen doen he
Ik ben wel de Syd Barrett van de band.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:46 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
We hadden ook groupie kunnen doen he
Dit is echt fantastischquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:47 schreef hole1988 het volgende:
Prince kan er ook heerlijk op spelen.
die video waarin het genie van Bonzo wordt uitgelegd adhv dit nummerquote:
ik dacht even dat deze vraag ergens anders heen ging.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:47 schreef alopio het volgende:
Vraag:
Als je moet kiezen, welke topper heb je het liefst in de lijst
-Joling
-Gordon
-van der Boom
-Smit
Oei, moeten we Stichting Korrelatie bellen?quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ben wel de Syd Barrett van de band.
Dan vind ik denk ik Jij Bent Zo nog het minst vervelend, maar dat is wel de grootste lul van allemaal.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:47 schreef alopio het volgende:
Vraag:
Als je moet kiezen, welke topper heb je het liefst in de lijst
-Joling
-Gordon
-van der Boom
-Smit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |