quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:58 schreef Isorden het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is nog van het concert van Juni deze
quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
Heeft iemand hier overigens net als ik de (tiener)film Metal Lords op Netflix gezien? Ik vond hem wel vermakelijk.Ik zal hem eens kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
Godsammequote:Op vrijdag 30 december 2022 21:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vorige maand nog live gezien. Ging de lokale dansende dronkenlap even op het podiumrandje zitten om uit te rusten, legde Dennis zijn scrotum op de kale kop van die vent. Het was schitterend. Iemand noemde het later "de zakoplegging"
quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:59 schreef MTheBassman het volgende:
268 Ace Of Spades Motörhead [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
267 All Along The Watchtower Jimi Hendrix [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
266 Everybody Wants To Rule The… Tears For Fears![]()
![]()
265 Testament Boudewijn de Groot
264 Ruthless Queen Kayak![]()
![]()
263 Run To The Hills Iron Maiden [ afbeelding ] [ afbeelding ]
262 Voilā Barbara Pravi
261 Tennessee Whiskey Chris Stapleton
260 I Put A Spell On You Creedence Clearwater Revival![]()
![]()
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
259 While My Guitar Gently Weeps The Beatles![]()
![]()
258 Kashmir Led Zeppelin![]()
![]()
![]()
257 Livin' On A Prayer Bon Jovi![]()
![]()
Heb er 2 van Maiden, maar allebij nog vrij nieuw...quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
Ik heb mijn shirt al meer dan 15 jaar en het is nog niet kapot.. Droeg ik als het goed is toen ik ze in 2006 in Den Bosch zag...
Is gewoon aanrandingquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vorige maand nog live gezien. Ging de lokale dansende dronkenlap even op het podiumrandje zitten om uit te rusten, legde Dennis zijn scrotum op de kale kop van die vent. Het was schitterend. Iemand noemde het later "de zakoplegging"
Echt nutteloos jaquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
Moet dat echt in het nieuws. Oefenwedstrijd van PSV
Complot.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tussen 400 en 300 zit vaak een hoop ellende en tussen 300 en 200 vaak heel weinig, hoe kan dat toch.
Ik vind het wel mooi dat ze dit jaar niet zeggen dat het de laatste kans isquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:03 schreef OscarMopperkont het volgende:
Wanneer krijgt die soldaat van oranje eens een kogel?
The number of the beastquote:
Veel succes daarmee in de zeikende regenquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:02 schreef PippenScottie het volgende:
Hoe gaan jullie Oud en Nieuw vieren met 17 graden?
Ik ga mojitios drinken en barbecueen op het strand, denk ik
zelfs als de apocalyps nabij is zal soldaat van oranje verlengt worden waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:03 schreef OscarMopperkont het volgende:
Wanneer krijgt die soldaat van oranje eens een kogel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |