Die kennen we nog uit de knotsgekke E-re-die-wie-siequote:

Er zijn mensen die schakelen zo over naar de top2000 a go goquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:04 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Teslagirls Orchestral Manoeuvres in the Dark

Klopt maat. Maar hij is wel moddertjevetquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Viaplay abonnees hebben een kleine pener.

Oh is dat het. Dan is wat meer empathie mijnerzijds wel op zijn plaats.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Viaplay abonnees hebben een kleine pener.
 Wat zijn jullie zielig
 Wat zijn jullie zielig  

reageer eens op mijn mentionquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die kennen we nog uit de knotsgekke E-re-die-wie-sie
(en voor de echte kenners dat jeugdtoernooi van Ajax jaren terug)

Je gaat je vanzelf lekker voelenquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:04 schreef Ronzz het volgende:
[..]
Voelt beetje sneu zo alleen op de bank

Eens, maar Vincent ookquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:03 schreef de_boswachter het volgende:
Kleermaker vind ik eigenlijk best prima tov die rommel die er steeds zit in die studio

TR's worden niet besproken.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
reageer eens op mijn mention

Ik ben darts aan het kijkenquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
reageer eens op mijn mention

schaamrood voor mijn landgenootquote:

nu is het te laat ja.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ben darts aan het kijken
Had je haast?

Beter dan Vertonghen en Alderweireld.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
schaamrood voor mijn landgenoot

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |