Deze man weetquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:25 schreef peaceman het volgende:
deze is wel stukken fijner dan die ijskoningin
Enter is gewoon ijzersterk, zeker voor een debuutplaatquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:25 schreef Poppejans het volgende:
Vind deze mooier dan Ice Queen
Sowieso hebben ze nog wel betere maar die staan niet in lijst
Inderdaad, mogen wel omwisselen in de lijstquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:25 schreef peaceman het volgende:
Gretzlig!quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:22 schreef Gretzl het volgende:
Rest van de avond en nacht hier aanwezig
Ja, heb dat ook met nummers zoals Eloise, Like a Hurricane en Worn Down Piano. Maar die verspreiden zich steeds meer over de lijst heen en Eloise heeft denk ik nog maar enkele jaren te gaanquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dat meestal als je de 399 bereikt al een beetje en als je de 299 bereikt nog extremer. Al heb je ook wat nummers die daar horen die zijn weggevallen zoals Halo of Flies door de lijst heen
Mee eens, maar de single versie is wel iets te kort geknipt.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:25 schreef peaceman het volgende:
Ice Queen is wel mijn favoriet, maar iets als Restless of A Demon's Fate mag er best bij in de lijstquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:25 schreef Poppejans het volgende:
Vind deze mooier dan Ice Queen
Sowieso hebben ze nog wel betere maar die staan niet in lijst
die staat hoger?quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:26 schreef Isorden het volgende:
[..]
Inderdaad, mogen wel omwisselen in de lijst
Mw Mex zag dit plaatje zojuist voor het eerstquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |