Ik blijf hier gewoon om gierenquote:
quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:23 schreef Dagoduck het volgende:
Prima nummer
Daar, ik heb het gezegd.
Zekerquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:22 schreef MTheBassman het volgende:
Ik keek de lijst een beetje door, en het is wel echt pas vanaf 350-300 dat ik echt een soort vreemd, spannend iconisch gevoel begin te krijgen. Het eind van het jaar nadert, je vindt veel oude bekenden in de lijst, het heeft een soort fijne vertrouwdheid of zo.
Muzikaal wel, tekstueel, ja, nietquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:23 schreef Dagoduck het volgende:
Prima nummer
Daar, ik heb het gezegd.
Ik vind dat meestal als je de 399 bereikt al een beetje en als je de 299 bereikt nog extremer. Al heb je ook wat nummers die daar horen die zijn weggevallen zoals Halo of Flies door de lijst heenquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:22 schreef MTheBassman het volgende:
Ik keek de lijst een beetje door, en het is wel echt pas vanaf 350-300 dat ik echt een soort vreemd, spannend iconisch gevoel begin te krijgen. Het eind van het jaar nadert, je vindt veel oude bekenden in de lijst, het heeft een soort fijne vertrouwdheid of zo.
Ik blijf totdat ik in slaap val, of als ik hier als enige overblijfquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wil je niet slapen voor morgen?
Ik weet het, ik weet hetquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Welles![]()
![]()
![]()
Ben er tamelijk duidelijk over
Tja, dan kun je hetzelfde van Slayer zeggen (DAT KAN ECHT NIET! OOOOHH). Onzin natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:23 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Muzikaal wel, tekstueel, ja, niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |