Prachtige vertelling over Rubin Carter.quote:
oh wauw!!quote:
Matige timingquote:Op vrijdag 30 december 2022 17:25 schreef essnhills het volgende:
Ik denk dat we precies tijdens word down piano.zitten te eten straks
Je hebt gelijk hoor. Kusje.quote:Op vrijdag 30 december 2022 17:25 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nwoord
Ik kan ZO slechtg tegen die flauwekul he. Zeg dan wat ie zegt. Nigger. Want dat STAAT er.
Net als "Hij heeft K!"
Nee hij heeft kanker.
Achterlijk gedoe.
Dat kan ook in 2 minuten Bobquote:Op vrijdag 30 december 2022 17:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Prachtige vertelling over Rubin Carter.
goede timing wel. kitschnummerquote:Op vrijdag 30 december 2022 17:25 schreef essnhills het volgende:
Ik denk dat we precies tijdens word down piano.zitten te eten straks
Klopt, dat is namelijk Niemand in de stadquote:Op vrijdag 30 december 2022 17:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
dit is bijlange na niet de beste Dijk
Ik vind dit een van de betere eigenlijkquote:Op vrijdag 30 december 2022 17:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
Op papier valt het meer op natuurlijk. En flitst het niet zo voorbij.quote:
Ik kan deze wel hebben.quote:Op vrijdag 30 december 2022 17:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nee, dit kan nietquote:Op vrijdag 30 december 2022 17:26 schreef DecoAoreste het volgende:
Deze van De Dijk staat wel veel te hoog. Dan luister ik liever naar Noodgeval van Goldband (al staat die ook te hoog natuurlijk)
quote:
Dokter Bernard?quote:Op vrijdag 30 december 2022 17:25 schreef MTheBassman het volgende:
'doktor, kunt u even komen?'
Wel zelf opruimen dan.
zekerquote:
waar stond die vorig jaar? Is dat de hoogste van vorig jaar die nog moet komen? Mevrouw Pravi mag ook nogquote:Op vrijdag 30 december 2022 17:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Everybody Wants to Rule The World nog steeds niet geweest @:Scorpion_17
Waar hebben we dat aan te danken?
Als je de aandachtsboog van een pelgernaal hebt wel jaquote:
Reeds besprokenquote:Op vrijdag 30 december 2022 17:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Een vergroot hart kan overigens dodelijk zijn
jij bent afquote:Op vrijdag 30 december 2022 17:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
goede timing wel. kitschnummer
De intelligentie sowiesoquote:Op vrijdag 30 december 2022 17:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Als je de aandachtsboog van een pelgernaal hebt wel ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |