abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 9 februari 2003 @ 01:02:43 #1
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_8360630

Georgios Samaras

Deze nu nog 17-jarige Griekse jeugdinternational gaat waarschijnlijk een zeer grote toekomst tegemoet.
Hij wordt rustig gebracht bij Heerenveen en mag zo af en toe invallen in het eerste van Foppe.
En dat doet Georgios zeker niet slecht want na in totaal 71 minuten voetballen in de HCE staat hij al op 3 doelpunten,daar droomt iedere spits toch van.
Alleen het aantrekken van Sibon in de winterstop verbaast mij toch wel enig zins,staat dit de verdere ontwikkelingen van Georgios niet in de weg of speelt hij Sibon in no time uit de basis?
De tijd zal het leren.

May the seed of your loins be fruitfull in the belly of your woman
  zondag 9 februari 2003 @ 01:04:19 #2
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_8360660
Ah, daar is ie dan, het SCH-topic.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_8360728
Nou ja - als het maar voller wordt dan het Sneijder topic.

Hij is nog erg jong en Sibon is redelijk oud - dus ik denk dat ze complementair (....) zijn.

SCH dankt CAZZO voor dit belangrijke topic

pi_8363757
als Feyenoord er maar met z'n poten vanaf blijft
pi_8363861
quote:
Op zondag 9 februari 2003 11:11 schreef Fulton het volgende:
als Feyenoord er maar met z'n poten vanaf blijft
Feyenoord neemt alleen de spelers van Heerenveen over waar wij allang op uitgekeken waren, en op Samaras zijn we nog laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang niet uitgekeken.
pi_8363998
Samaras is een echte spits met het gevoel voor de goal. (als van Nistelrooij)
Sibon is meer een spits met de rug naar de goal waar je alle ballen aan kwijt kunt en waar hij dan weer iets nuttigs mee kan doen.

Ze waren beide goed gisteravond.

. X X X X X L
pi_8369474
Hij is Griekenland's hoop in bange dagen. .
Er wordt veel van hem verwacht in Griekenland.. Heel veel..
Dat is op zich best veel druk voor zo'n jonge speler.. Maar het was ook wel te verwachten.
-
pi_8370961
quote:
Op zondag 9 februari 2003 17:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
Hij is Griekenland's hoop in bange dagen. .
Er wordt veel van hem verwacht in Griekenland.. Heel veel..
Dat is op zich best veel druk voor zo'n jonge speler.. Maar het was ook wel te verwachten.
Hij is nog wel wat jong om al heel veel van te verwachten. Hij is gewoon een groot talent dat rustig gebracht moet worden en wat dat betreft is hij bij Foppe en zijn bemanning in goede handen. Bij Heerenveen zijn er geen overspannen verwachtingen van hem, hij krijgt gewoon alle kans te groeien, zoals het hoort.
pi_8371017
quote:
Op zondag 9 februari 2003 18:52 schreef SCH het volgende:

[..]

Hij is nog wel wat jong om al heel veel van te verwachten. Hij is gewoon een groot talent dat rustig gebracht moet worden en wat dat betreft is hij bij Foppe en zijn bemanning in goede handen. Bij Heerenveen zijn er geen overspannen verwachtingen van hem, hij krijgt gewoon alle kans te groeien, zoals het hoort.

I know.. Maar het gaat er mij om wat ze van hem verwachten in z'n thuisland..
Griekenland heeft een hele hoop beloftes die nooit meer dan dat zijn geworden.. Van Samaras wordt verwacht dat hij wel door breekt en dat neemt zeker extra druk met zich mee. .
Het Griekse voetbal zit in de lift, en Samaras is het gezicht van de nieuwe generatie. .
-
pi_8371149
quote:
Op zondag 9 februari 2003 18:55 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

I know.. Maar het gaat er mij om wat ze van hem verwachten in z'n thuisland..
Griekenland heeft een hele hoop beloftes die nooit meer dan dat zijn geworden.. Van Samaras wordt verwacht dat hij wel door breekt en dat neemt zeker extra druk met zich mee. .
Het Griekse voetbal zit in de lift, en Samaras is het gezicht van de nieuwe generatie. .

We dansen samen de souflaki
  zondag 9 februari 2003 @ 19:18:02 #11
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_8371381
quote:
Op zondag 9 februari 2003 19:03 schreef SCH het volgende:

[..]

We dansen samen de souflaki

het was toch de sirtaki?
maar kan iemand me ff uitleggen hoe een 17-jarig Grieks talent bij Heerenveen tercht komt
pi_8371531
quote:
Op zondag 9 februari 2003 19:18 schreef CAZZO het volgende:

[..]

het was toch de sirtaki?
maar kan iemand me ff uitleggen hoe een 17-jarig Grieks talent bij Heerenveen tercht komt

volgens mij bedoelen ze de tatzhiki

z'n pa heeft em naar Heerenveen geloodst geloof ik
omdat Heerenveen weet hoe je een talent moet brengen

zondag 9 februari 2003 @ 19:38:10 #13
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_8371761
quote:
Op zondag 9 februari 2003 19:26 schreef Fulton het volgende:

[..]

volgens mij bedoelen ze de tatzhiki

z'n pa heeft em naar Heerenveen geloodst geloof ik
omdat Heerenveen weet hoe je een talent moet brengen

Van wat ik heb begrepen uit de Griekse kranten is het idd zo dat z'n vader um niet naar een grote club wilde laten gaan om te voorkomen dat het allemaal te snel zou gaan..
Zoals met Lambros Choutos..Was HET talent van Griekenland, op z'n 16de naar AS Roma en geflopt..Hij zit nu op de bank bij Olympiakos..
Er waren een aantal aanbiedingen van grote clubs voor Samaras.. Ook de Griekse topclubs waren in hem geinteresseerd..
-
pi_8372838
quote:
Op zondag 9 februari 2003 19:38 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Van wat ik heb begrepen uit de Griekse kranten is het idd zo dat z'n vader um niet naar een grote club wilde laten gaan om te voorkomen dat het allemaal te snel zou gaan..
Zoals met Lambros Choutos..Was HET talent van Griekenland, op z'n 16de naar AS Roma en geflopt..Hij zit nu op de bank bij Olympiakos..
Er waren een aantal aanbiedingen van grote clubs voor Samaras.. Ook de Griekse topclubs waren in hem geinteresseerd..

Zoveel geweldige aanbiedingen en dan heb je de mazzel dat je bij een topteam uit Fryslân komt
Wat wil je nog meer
. X X X X X L
pi_8373974
quote:

[..]

het was toch de sirtaki?

Is een goede vraag, zat ik ook over na te denken net. Het heeft zeker met zijn vader te maken. Ik dacht zelfs dat zijn vader ook iets doet bij Heerenveen, maar ik kan me vergissen.

We zoeken het op

pi_8374010
Vader was ook een voetballer, dacht ik
pi_8374517
quote:
*huiswerk gemaakt*

Samaras is bezig aan zijn tweede seizoen bij Heerenveen en maakte medio 2001 op zestienjarige leeftijd de overstap van OFI Kreta naar de Friese club. Hij tekende een tweejarig contract met een optie voor nog eens drie seizoenen. Hij kwam medio 2001 samen met zijn moeder en zus naar Heerenveen. In mei van dit jaar voegde ook vader en oud-international Ioannis Samaras, die zijn baan als trainer bij OFI Kreta had opgezegd, zich bij het gezin in Heerenveen om zijn zoon te begeleiden.

,,Mijn vader dacht dat ik bij Heerenveen meer kans zou hebben om te slagen als profvoetballer, dan wanneer ik in Griekenland zou blijven, vertelde Georgios Samaras. De Griek vindt dat hij het eerste jaar al behoorlijk wat geleerd heeft in Fryslân. ,,Ik ben het eerste jaar enorm vooruit gegaan. Dat heeft voor een belangrijk deel te maken met de goede begeleiding bij Heerenveen. In Griekenland is dat toch duidelijk minder goed geregeld.

zondag 9 februari 2003 @ 21:26:40 #18
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_8374642
quote:
Op zondag 9 februari 2003 21:22 schreef SCH het volgende:

*huiswerk gemaakt*

* er een ruime voldoende voor geeft

en de rest van de familie is een grieks restaurant begonnen?

pi_8374724
quote:
Op zondag 9 februari 2003 21:26 schreef CAZZO het volgende:

[..]

* er een ruime voldoende voor geeft

en de rest van de familie is een grieks restaurant begonnen?

Dansschool: les in o.a. souflaki, sirtaki, tzatziki
pi_8375595

Dat kán ie hoor!

zondag 9 februari 2003 @ 22:34:50 #21
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_8376518
quote:
Op zondag 9 februari 2003 21:29 schreef SCH het volgende:

[..]

Dansschool: les in o.a. souflaki, sirtaki, tzatziki

*pets*
Maak mijn cultuur niet belachelijk stomme Fries. .
-
  zondag 9 februari 2003 @ 22:38:03 #22
30919 mitt
Michael Corleone
pi_8376632
Moussaka
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_8376893
quote:
Op zondag 9 februari 2003 22:34 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

*pets*
Maak mijn cultuur niet belachelijk stomme Fries. .

ai gamisou, pustis skatofatsa!

[Dit bericht is gewijzigd door Fulton op 09-02-2003 22:52]

pi_8377238
Nou ja - 1000x liever Samaras dan dat we zijn landgenoot Machlas aantrokken, zoals in het geruchtencircuit een tijdje de ronde deed.

Bovendien is het welkome afwisseling tussen half Scandinavie

zondag 9 februari 2003 @ 23:00:34 #25
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_8377266
quote:
Op zondag 9 februari 2003 22:46 schreef Fulton het volgende:

pustis skatofatsa!

!
En bedankt. .
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo