Ieks visdingenquote:Op vrijdag 30 december 2022 16:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik ga eens garnalen/krabcocktail en rode zalmprutje voir op stokbrood maken
Niet gelezen, wil al jaren memoires van artiesten lezen. "Life" van Keith Richards staat hoog op het lijstje en "me" van Elton John ookquote:Op vrijdag 30 december 2022 16:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
Iemand de memoires van Bono gelezen?
Zijn ze zo vreselijk qua zelverheerlijking als dat ze lijken?
Jij drinkt echt teveelquote:Op vrijdag 30 december 2022 16:59 schreef Dagoduck het volgende:
Na De Dijk mijn fiets maar even ophalen bij de fietsendokter.
Miste drie spakenEentje zat helemaal rond mijn tandwielen gedraaid.
There's a Starman waiting in the skyquote:
Soms weet ik niet meer of Nic achter de kit zit of een jonge Philquote:
visquote:Op vrijdag 30 december 2022 16:59 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ieks visdingen
Maar ja als katachtige is dat van je te verwachten natuurlijk
Ik lust verder (naast tonijn) geen visquote:Op vrijdag 30 december 2022 16:59 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ieks visdingen
Maar ja als katachtige is dat van je te verwachten natuurlijk
ohhhhhhquote:Op vrijdag 30 december 2022 17:00 schreef Isorden het volgende:
[..]
There's a Starman waiting in the sky
He'd like to come and meet us
But he thinks he'd blow our minds
There's a Starman waiting in the sky
He's told us not to blow it
'Cause he knows it's all worthwhile
Nadat je 'Life' hebt gelezen verbaas je je over het feit dat de man uberhaupt nog leeft.quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:59 schreef Emptystreet het volgende:
[..]
Niet gelezen, wil al jaren memoires van artiesten lezen. "Life" van Keith Richards staat hoog op het lijstje en "me" van Elton John ook
Kibbelingquote:Op vrijdag 30 december 2022 17:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik lust verder (naast tonijn) geen vis![]()
Zat laatst zijn interview met Drumeo te checken. Hij heeft een geheel eigen sound, maar Phil heeft hem duidelijk achter z'n kit leren drummenquote:Op vrijdag 30 december 2022 17:00 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Soms weet ik niet meer of Nic achter de kit zit of een jonge Phil
Al vind ik hem in z'n eigen werk ook wel weer een eigen signatuur hebben, uiteraard met duidelijke invloeden van z'n pa
Dat doe ik sowieso alquote:Op vrijdag 30 december 2022 17:01 schreef nozem het volgende:
[..]
Nadat je 'Life' hebt gelezen verbaas je je over het feit dat de man uberhaupt nog leeft.![]()
Ik hoef Life niet eens te lezen om me daarover te verbazen.quote:Op vrijdag 30 december 2022 17:01 schreef nozem het volgende:
[..]
Nadat je 'Life' hebt gelezen verbaas je je over het feit dat de man uberhaupt nog leeft. :-)
Laters. En veel plezierquote:
en dan in de winter beginnenquote:Op vrijdag 30 december 2022 17:02 schreef MTheBassman het volgende:
fietsen van Alaska naar Mexico... tja je kan ook betere dingen met je tijd doen.
Was op mijn bek gegaan met die ijzel twee weken terug. Naja, spatbord geplakt met Dagoduckt tape, Alles leek goed, tot ik vorige week terugfietste vanuit de stad, bleek er een spaak los te zitten. Nou dat ging helemaal fout.quote:
Deze ook al gezien? Laat wel goed z'n leercurve zien door progquote:Op vrijdag 30 december 2022 17:01 schreef Emptystreet het volgende:
[..]
Zat laatst zijn interview met Drumeo te checken. Hij heeft een geheel eigen sound, maar Phil heeft hem duidelijk achter z'n kit leren drummen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |