Dat dacht ik ook "Ga even douchen" daarna 45 minuten geslapen. KIJK UIT!quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Geen gekke dingen doen. Ik ben even douchen
* Bomenverzameling trekt zijn onderbroek over zijn kop en rent rondjesquote:Op vrijdag 30 december 2022 16:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Geen gekke dingen doen. Ik ben even douchen
Ver gezocht maar goeie!quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:50 schreef MTheBassman het volgende:
wat zit er Phil Collins in de lijst zeg
Maar er zit nooit te Phil Collinsquote:Op vrijdag 30 december 2022 16:50 schreef MTheBassman het volgende:
Want je wilt bij ieniemieniemuis onder de douche kruipen?quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
* Bomenverzameling trekt zijn onderbroek over zijn kop en rent rondjes
Mwah die grap is pas een miljoen miljard keer gemaakt in dit topic over de jarenquote:
Keurig keurig.quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:51 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Maar er zit nooit te Phil Collins
De dramatische metaforen zijn gelukkig weggelaten ja en dat is knap:)quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:49 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Het is gewoon heel knap om zo mooi zo'n saaie dag te bezingen.
En dat terwijl er bijna Genesis te bekennen is.quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:50 schreef MTheBassman het volgende:
Neequote:Op vrijdag 30 december 2022 16:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Want je wilt bij ieniemieniemuis onder de douche kruipen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |