Nee, zie dan ook mijn andere reactiequote:
jah maar dat verklaard nog niet waarom M.J. dan niet gecanceld isquote:Op vrijdag 30 december 2022 17:12 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Omdat cancel culture hip is
quote:Op vrijdag 30 december 2022 17:13 schreef Dagoduck het volgende:
Heb Neil dit 13x live zien spelenJezus dat overzichtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja vervelend. Had mij er super erg op verheugd. Kreeg letterlijk een uur voor ik weg zou gaan een appjequote:
Tangent: ik weet niet of het aan mij ligt, maar voor m'n gevoel heb ik dit al eerder gelezenquote:Op vrijdag 30 december 2022 17:13 schreef Emptystreet het volgende:
[..]
Toch hetzelfde met Elvis. En overigens ook Steven Tyler. Nu pas (50 jaar na dato) komen we er door Social Media en de cancelcultuur achter dat wat ze deden niet oke was.
Bedoel met Elvis, hij was 24 en zij was 14En heeft haar net gewoon gegroomed. En schijnt dat nadat ze bevallen was van Lisa Marie (Blijf het jammer vinden dat hij geen zoon heeft gekregen
) hij haar niet meer aanraakte omdat hij haar lichaam niet meer mooi vond.
staat er een nieuwe date op de planning al of..?quote:Op vrijdag 30 december 2022 17:13 schreef Emptystreet het volgende:
[..]
Ja vervelend. Had mij er super erg op verheugd. Kreeg letterlijk een uur voor ik weg zou gaan een appje
te veel werk om terug te zoekenquote:Op vrijdag 30 december 2022 17:13 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nee, zie dan ook mijn andere reactie
Ach ja, artiesten het zijn net normale mensen... dit gebeurt overal....quote:Op vrijdag 30 december 2022 17:13 schreef Emptystreet het volgende:
[..]
Toch hetzelfde met Elvis. En overigens ook Steven Tyler. Nu pas (50 jaar na dato) komen we er door Social Media en de cancelcultuur achter dat wat ze deden niet oke was.
Bedoel met Elvis, hij was 24 en zij was 14En heeft haar net gewoon gegroomed. En schijnt dat nadat ze bevallen was van Lisa Marie (Blijf het jammer vinden dat hij geen zoon heeft gekregen
) hij haar niet meer aanraakte omdat hij haar lichaam niet meer mooi vond.
Zat die niet bij AC/DC, Scott Young?quote:Op vrijdag 30 december 2022 17:14 schreef Dagoduck het volgende:
De vader van Neil was Scott Young, schrijver en journalist
[ afbeelding ]
balenquote:Op vrijdag 30 december 2022 17:13 schreef Emptystreet het volgende:
[..]
Ja vervelend. Had mij er super erg op verheugd. Kreeg letterlijk een uur voor ik weg zou gaan een appje
+dan?quote:Op vrijdag 30 december 2022 17:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
balen
Maar beter dat ze het niet laat weten en jou vervolgens besmet
quote:Op vrijdag 30 december 2022 17:13 schreef Dagoduck het volgende:
Heb Neil dit 13x live zien spelenBaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |