Praat ze Nederlands met je? Even Nederlands met je?quote:Op vrijdag 30 december 2022 17:11 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
jep, die. Maar even bedenken wat leuk is om tedoen. Ze zit tot 3 januari nog in Parijs.
RIPquote:Op vrijdag 30 december 2022 17:11 schreef Emptystreet het volgende:
[..]
Lekker! Mijn eerste date ging niet door omdat ze positief testte op jawel... CORONA
Emily in Paris netflix en chillenquote:Op vrijdag 30 december 2022 17:11 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
jep, die. Maar even bedenken wat leuk is om tedoen. Ze zit tot 3 januari nog in Parijs.
dat snap ik idd ook niet neequote:Op vrijdag 30 december 2022 17:11 schreef nozem het volgende:
[..]
Nee, goed punt wel. Dat had hij denk ik niet door..
Het blijft natuurlijk prima muziek, maar toch wel bizar dat deze man niet echt gecancelled is eigenlijk.
ze is Mexicaans, dus gewoon Engels met elkaarquote:Op vrijdag 30 december 2022 17:11 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Praat ze Nederlands met je? Even Nederlands met je?
Eigenlijk moet Vengaboys wel in de top 10, dat is nog Nederlands glorie ook. Je wilt het jaar toch uit met een beetje feestmuziekquote:Op vrijdag 30 december 2022 17:06 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Tja, dan kan je je ook afvragen waarom 'mijn' generatie er geen Vengaboys in heeft gestemd, al is het alleen maar uit nostalgie.
Dat klinkt ook ongeveer zo.
Omdat er nooit iets bewezen is misschien?quote:Op vrijdag 30 december 2022 17:11 schreef nozem het volgende:
[..]
Het blijft natuurlijk prima muziek, maar toch wel bizar dat deze man niet echt gecancelled is eigenlijk.
Omdat cancel culture hip isquote:Op vrijdag 30 december 2022 17:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat snap ik idd ook niet nee
als je ziet dat er nu artiesten puur op geruchten al gecanceld worden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Toch hetzelfde met Elvis. En overigens ook Steven Tyler. Nu pas (50 jaar na dato) komen we er door Social Media en de cancelcultuur achter dat wat ze deden niet oke was.quote:Op vrijdag 30 december 2022 17:11 schreef nozem het volgende:
[..]
is dat bij M.B. wel al dan?quote:Op vrijdag 30 december 2022 17:12 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Omdat er nooit iets bewezen is misschien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |