quote:Friday December 30
Afternoon Session (1230 GMT)
3x Fourth Round
Kim Huybrechts v Dimitri Van den Bergh
Gabriel Clemens v Alan Soutar
Michael Smith v Joe Cullen
Evening Session (1900 GMT)
3x Fourth Round
Rob Cross v Chris Dobey
Michael van Gerwen v Dirk van Duijvenbode
Luke Humphries v Stephen Bunting
Frikandellen, oliebollen en bitterballen.quote:Op vrijdag 30 december 2022 10:10 schreef Anneloos het volgende:
Maar mensen.. wat eten jullie met oud en nieuw? Ik zoek inspiratie
Hij zat in de opleiding van Rabo en is daarna gestopt op hoog niveau. Laatste jaren zich toegelegd op tijdrijden en doet mee met bijvoorbeeld nk's. Van veldrijden is me verder niks bekend.quote:Op vrijdag 30 december 2022 13:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gooide altijd bij ons in Rosmalenwist niet dat hij aan veldrijden deed lol
Wist ik niet. Hij speelde altijd darts bij ons, herkende hem meteenquote:Op vrijdag 30 december 2022 14:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hij zat in de opleiding van Rabo en is daarna gestopt op hoog niveau. Laatste jaren zich toegelegd op tijdrijden en doet mee met bijvoorbeeld nk's. Van veldrijden is me verder niks bekend.
Viandel > Viaplayquote:Op vrijdag 30 december 2022 14:00 schreef Dr_Flash het volgende:
tijd voor viandelletje![]()
Laatste in huis
Vanavond pubquizquote:Op vrijdag 30 december 2022 14:04 schreef Poepz0r het volgende:
Iedereen kijkt vanavond natuurlijk de masssssskeddddddd singerrrrrrrr
Haha!quote:Op vrijdag 30 december 2022 14:04 schreef Poepz0r het volgende:
Pammetjes genotquote:Op vrijdag 30 december 2022 14:04 schreef Mani89 het volgende:
Je wint de eerste set glorieus en loopt dan het podium af alsof je konijn net is overleden.
[ afbeelding ]
Nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 30 december 2022 14:04 schreef Poepz0r het volgende:
Nou ja, misschien heeft hij z'n konijn 5 dagen geleden wel opgegeten. Weten wij veel.quote:Op vrijdag 30 december 2022 14:04 schreef Mani89 het volgende:
Je wint de eerste set glorieus en loopt dan het podium af alsof je konijn net is overleden.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 december 2022 14:04 schreef Poepz0r het volgende:
Wat is datquote:Op vrijdag 30 december 2022 14:04 schreef Poepz0r het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |