Ik alleen tijdens Clemens - Soutar even naar de kapper. Uitstekende planning.quote:Op vrijdag 30 december 2022 00:16 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Alleen morgenavond nog absent. Rest pik ik allemaal real-time mee jongensch!
We hebben andere plannenquote:Op vrijdag 30 december 2022 00:40 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik alleen tijdens Clemens - Soutar even naar de kapper. Uitstekende planning.
Moet je met kaal haar nog steeds naar de kapper?quote:Op vrijdag 30 december 2022 00:40 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik alleen tijdens Clemens - Soutar even naar de kapper. Uitstekende planning.
Denk de aarskapperquote:Op vrijdag 30 december 2022 08:16 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Moet je met kaal haar nog steeds naar de kapper?
Je mist Jos Sos en Jos Ros?quote:Op vrijdag 30 december 2022 09:11 schreef Mani89 het volgende:
Toernooi is weer een stukje minder leuk zonder Jos. En Jos.
Eens zien wat er nog in de vriezer ligt. Pingkastvoer in elk geval. Sorryquote:Op vrijdag 30 december 2022 10:10 schreef Anneloos het volgende:
Maar mensen.. wat eten jullie met oud en nieuw? Ik zoek inspiratie
Culinair genie ben je ookquote:Op vrijdag 30 december 2022 10:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eens zien wat er nog in de vriezer ligt. Pingkastvoer in elk geval. Sorry
Airfryer spul gok ikquote:Op vrijdag 30 december 2022 10:10 schreef Anneloos het volgende:
Maar mensen.. wat eten jullie met oud en nieuw? Ik zoek inspiratie
Vanavond weer op de boot terug of...?quote:Op vrijdag 30 december 2022 10:47 schreef fetX het volgende:
Enorm punthoofd.
En van harte makker @:neef_wuppie
Einde dag weer terug vliegenquote:Op vrijdag 30 december 2022 10:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vanavond weer op de boot terug of...?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |