Zou zij net als Silvia 50% van het vermogen hebben meegenomen?quote:Op vrijdag 30 december 2022 13:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat is ook zo neem ik aan. Het was ook uit met die ernstig zieke vriendin van hem?
Is dat net zo’n onderdanige serveerster als die Belgische wielrenners altijd hebben?quote:Op vrijdag 30 december 2022 13:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die heeft ie allang weggedaan
Hij heeft nu een ander meisje en ook al een kindje.
Foto zodat wij kunnen beoordelen of die terecht klaar is met het leven.quote:Op vrijdag 30 december 2022 13:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die heeft ie allang weggedaan
Hij heeft nu een ander meisje en ook al een kindje.
50% van het vermogen meenemen om uit te geven aan drank God net als Silviaquote:Op vrijdag 30 december 2022 13:52 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Zou zij net als Silvia 50% van het vermogen hebben meegenomen?
Silvia gaf zelfs Piet aan Godquote:Op vrijdag 30 december 2022 13:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
50% van het vermogen meenemen om uit te geven aan drank God net als Silvia
Ik treur nog steeds om Pietquote:Op vrijdag 30 december 2022 13:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 december 2022 13:53 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Foto zodat wij kunnen beoordelen of die terecht klaar is met het leven.
En 90% van de overloop onderpissen.quote:Op vrijdag 30 december 2022 13:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat een bijzonder kapsel.quote:
Gooide altijd bij ons in Rosmalenquote:Op vrijdag 30 december 2022 13:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze foto met The Count kon ik niet laten lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |