Gelukkig dat hij niet Adolf Huybrechts noemtquote:
Voor wie ben je?quote:Op vrijdag 30 december 2022 13:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Volgens is het de eerste keer dat ik stress heb voor een dartswedstrijd
Belgische VTM2 de meeste NLers kunnen dit niet ontvangen.quote:Op vrijdag 30 december 2022 13:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
Bij de Belg heb ik het idee dat ik naast veldrijden luister.
quote:
quote:
en dan gaat nu Kim gooien, de eerste pijl belandt mooi in de tripel 20, de tweede pijl heeft een kleine afzwaaier en belandt in de 1, en de laatste pijl vlakt in de 20 waardoor een redelijke score van 81 wordt gegooidquote:Op vrijdag 30 december 2022 13:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
Hangt een beetje af wanneer de angstremmers inwerken.quote:Op vrijdag 30 december 2022 13:40 schreef Doevelaer het volgende:
Vorige keer nog zeiken over de eerste middagpartij en nu is Dimi prompt een ochtendmens, bipolair of wat
Andere helft van het scherm ziet er beter uit hoorquote:
Ik zie beide heren nog niet over de balkjes springenquote:Op vrijdag 30 december 2022 13:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
Dit is het beste part.quote:Op vrijdag 30 december 2022 13:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Andere helft van het scherm ziet er beter uit hoor
Dimitri mooi in zijn dartslichaam gegroeidquote:Op vrijdag 30 december 2022 13:42 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ik zie beide heren nog niet over de balkjes springen
U vraagt wij draaien:quote:Op vrijdag 30 december 2022 13:42 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ik zie beide heren nog niet over de balkjes springen
Brian Megens aidsquote:Op vrijdag 30 december 2022 13:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
U vraagt wij draaien:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |