Helemaal mee eens! Nu nog beide groepen leren afvallen en bekritiseren want ondanks dat de islam en dom rechts op elkaar lijkt blijft er een grote groep mensen in deze samenleving over die wel afgeven op dom rechts maar de islam heilig verklaren.quote:Op vrijdag 30 december 2022 11:25 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Domrechts en de Islam lijken gevaarlijk veel op elkaar.
De man is moslim hè...quote:Op vrijdag 30 december 2022 12:14 schreef ReplaR het volgende:
Domrechts, over polarisatie gesproken..
Ik leer die gast nu pas kunnen maar zo te zien is zijn aanhang te dom om zich überhaupt in politiek te interesseren.
Over duister gesprokenquote:Op vrijdag 30 december 2022 12:00 schreef Tengano het volgende:
[..]
Zou mij niet verbazen als hij binnen een jaar wordt opgepakt voor pedofilie net als die R. Kelly.
Deze man ademt op alle fronten gewoon een hele duistere energie uit.
[ afbeelding ]
Maar dat kan ik weer niet koppelen aan dat hele gedoe je eigen waarde hangen aan hoeveel vrouwen je neukt, aantal auto´s dat je hebt etc. Materialisme en geloof zijn in essentie natuurlijk juist wel een tegenhanger.quote:
Moslims hebben toch ook weleens meerdere vrouwen? En in "first world islamic countries" gaat het ook wel om bezit hè...quote:Op vrijdag 30 december 2022 12:18 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar dat kan ik weer niet koppelen aan dat hele gedoe je eigen waarde hangen aan hoeveel vrouwen je neukt, aantal auto´s dat je hebt etc. Materialisme en geloof zijn in essentie natuurlijk juist wel een tegenhanger.
Hij had gewoon rapper moeten worden, dan zou die nog in zijn eigen bed slapenquote:Op vrijdag 30 december 2022 12:13 schreef Tengano het volgende:
Ik kende de man niet maar hij heeft dus het image van een pooier.
Zo iedere keer zijn act met die sigaar, dat extravagante, die auto's en zijn hele verhaallijn dat hij zo fantastisch, geweldig en succesvol is etc. Maar iig niet iemand die je in je kennisen- of vriendenkring zou willen hebben.
Materialisme en Christendom zijn niet zo lekker te verenigen, met name Protestantisme en dan vooral het Calvinisme (soberheid is een kernwaarde). Hoe dat zit met Islam, weet ik niet goed maar kan best zijn dat je Calvinistische normen en waarden projecteert.quote:Op vrijdag 30 december 2022 12:18 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar dat kan ik weer niet koppelen aan dat hele gedoe je eigen waarde hangen aan hoeveel vrouwen je neukt, aantal auto´s dat je hebt etc. Materialisme en geloof zijn in essentie natuurlijk juist wel een tegenhanger.
Dat is 'ie ook niet.quote:Op vrijdag 30 december 2022 12:17 schreef Refragmental het volgende:
Hahahaha heerlijk dit. Weg met die dwaas!
En uiteraard zeggen ze niet dat hij door die doos is gevonden.
Ik zou het allemaal niet zo serieus nemenquote:Op vrijdag 30 december 2022 12:18 schreef Momo het volgende:
[..]
Die zullen ze wel hebben in de lokale TBS kliniek.quote:Op vrijdag 30 december 2022 12:25 schreef Tengano het volgende:
[..]
Nou maar hopen dat hij een goeie therapeut vindt.
Lees het tweede woord uit het joop artikelquote:Op vrijdag 30 december 2022 12:28 schreef Straatcommando. het volgende:
Wat heeft die man met rechts te maken?sommige mensen zien echt alles in links of rechts
Geen idee, zover ik weet houd hij zich niet bezig met politiek.quote:Op vrijdag 30 december 2022 12:28 schreef Straatcommando. het volgende:
Wat heeft die man met rechts te maken?sommige mensen zien echt alles in links of rechts
Hij laat in z'n video's zien dat 'ie het goed voor elkaar heeft (dikke sigaren, dikke auto's, luxe leven). Doet voorkomen alsof hij kiddo's kan leren hoe ze ook zo kunnen worden en zo.quote:Op vrijdag 30 december 2022 12:36 schreef Enchanter het volgende:
Ik had tot voor kort nog nooit van deze gast gehoord , wat maakt hem ineens zo 'populair' ?
Hoe kan dan gretta dan opeens erin betrokken geraakt zijn.quote:Op vrijdag 30 december 2022 12:38 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Geen idee, zover ik weet houd hij zich niet bezig met politiek.
Hij tagde haar op twitterquote:Op vrijdag 30 december 2022 12:41 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Hoe kan dan gretta dan opeens erin betrokken geraakt zijn.
Geen idee of hij al echt populair was, maar goed. Hij tweette 3 dagen terug random naar Greta Thunberg, waar ze eergister op reageerde en dat ging viral ... zie de 3.3 miljoen likes:quote:Op vrijdag 30 december 2022 12:36 schreef Enchanter het volgende:
Ik had tot voor kort nog nooit van deze gast gehoord , wat maakt hem ineens zo 'populair' ?
Die foto met die auto is ook in Roemenië genomen. En zo zal hij wel meer hebben gepost of gedaan waaruit dat af te leiden is.quote:Op vrijdag 30 december 2022 12:43 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Geen idee of hij al echt populair was, maar goed. Hij tweette 3 dagen terug random naar Greta Thunberg, waar ze eergister op reageerde en dat ging viral ... zie de 3.3 miljoen likes:
[ twitter ]
Deze update dat hij is opgepakt kwam snel daarop en er was het gerucht dat het kwam vanwege ene vervolg reactie van hem waarin hij pizzadozen "stoer" niet recyclet, via welke de Roemeense autoriteiten herleid zouden hebben dat hij in het land was, wat hoogstwaarschijnlijk gelul is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |