abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 30 december 2022 @ 12:47:18 #226
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_207329676
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2022 11:02 schreef Ulx het volgende:

[..]
Uiteindelijk had de politie de cuck tuk. Maar het is gewoon wel episch dat die burn de hele boel in gang zette.
Zeker. Beetje popiejopie willen doen en vervolgens opgepakt worden :D
Doet verder niets af aan de matigheid van de reactie van Greta imo.
pi_207329683
twitter

:')
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  vrijdag 30 december 2022 @ 12:49:05 #228
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_207329763
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2022 12:39 schreef Halcon het volgende:

[..]
Hij laat in z'n video's zien dat 'ie het goed voor elkaar heeft (dikke sigaren, dikke auto's, luxe leven). Doet voorkomen alsof hij kiddo's kan leren hoe ze ook zo kunnen worden en zo.

Dat doet het vaak wel goed natuurlijk.

En hij is handig met het algoritmes van Tiktok e.d.
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2022 12:43 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Geen idee of hij al echt populair was, maar goed. Hij tweette 3 dagen terug random naar Greta Thunberg, waar ze eergister op reageerde en dat ging viral ... zie de 3.3 miljoen likes:

[ twitter ]

Deze update dat hij is opgepakt kwam snel daarop en er was het gerucht dat het kwam vanwege een vervolg-reactie van hem waarin hij onder andere pizzadozen "stoer" niet recyclet, via welke de Roemeense autoriteiten herleid zouden hebben dat hij in het land was, wat hoogstwaarschijnlijk gelul is.
Lijkt me een totaal oninteressant persoon , maar ja , overal is blijkbaar een markt voor
Ik ben inmiddels overleden
pi_207329843
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2022 12:43 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Hij tagde haar op twitter
Dus stiekem toch wel een beetje met politiek bezig anders zou hij natuurlijk niet over deze klimaat activiste weten en haar bewust bij iets (vervuilends?) hebben moeten taggen. :D
pi_207329849
quote:
80s.gif Op vrijdag 30 december 2022 12:47 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Alsof ze 'm oppakken vanwege die Tweets :')
pi_207329873
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2022 12:38 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Geen idee, zover ik weet houd hij zich niet bezig met politiek.
Onjuist.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  vrijdag 30 december 2022 @ 13:03:09 #232
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207330154
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2022 12:45 schreef Halcon het volgende:

[..]
Die foto met die auto is ook in Roemenië genomen. En zo zal hij wel meer hebben gepost of gedaan waaruit dat af te leiden is.

Hij was vooral populair op TikTok. Twitter was hij lange tijd gebanned.
Met het verschil dat die autofoto (otofoto :+) ieder moment genomen zou kunnen zijn en niets zegt over zijn verblijfplaats van dat moment.
De pizzadoosvideo echter, was een reactie op de tweet van Greta, dus die zei wel wat over zijn verblijfplaats tussen de tweet Greta en het posten van de pizzadoosvideo als reactie en daar zat zo'n 10 uur tussen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 30 december 2022 @ 13:03:42 #233
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_207330173
quote:
80s.gif Op vrijdag 30 december 2022 12:47 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Ze ontbloot op schitterende wijze de kern van Tate's onzekerheid.

Wanneer types als Tate over 'mannelijkheid' beginnen moet je sowieso verder heel hard weg rennen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_207330206
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 december 2022 13:03 schreef Leandra het volgende:

[..]
Met het verschil dat die autofoto (otofoto :+) ieder moment genomen zou kunnen zijn en niets zegt over zijn verblijfplaats van dat moment.
De pizzadoosvideo echter, was een reactie op de tweet van Greta, dus die zei wel wat over zijn verblijfplaats tussen de tweet Greta en het posten van de pizzadoosvideo als reactie en daar zat zo'n 10 uur tussen.
Hij komt Roemenië ook binnen. Als je iemand op wil pakken, volg je 'm ook wel. Lijkt me onzin dus om dit toe te schrijven aan een of andere Zweedse kiddo.
pi_207330268
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2022 12:43 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Geen idee of hij al echt populair was, maar goed. Hij tweette 3 dagen terug random naar Greta Thunberg, waar ze eergister op reageerde en dat ging viral ... zie de 3.3 miljoen likes:

Deze update dat hij is opgepakt kwam snel daarop en er was het gerucht dat het kwam vanwege een vervolg-reactie van hem waarin hij onder andere pizzadozen "stoer" niet recyclet, via welke de Roemeense autoriteiten herleid zouden hebben dat hij in het land was, wat hoogstwaarschijnlijk gelul is.
Dat maakt niet meer uit, iedereen gelooft toch wat ze willen geloven. Als je havermelk drinkend een nieuwe vliegvakantie aan het uitzoeken bent met voldoende veganistisch restaurantjes dan moet je mannelijkheid ook toxisch vinden en dan is het al bij voorbaat prima dat iemand gearresteerd wordt naar aanleiding van een twitterfittie met Thunberg.

Het gaat alleen maar om partij kiezen, en dat is al gebeurd. Dan wordt alles tegen hem voor waar aangenomen. Stel je voor dat iemand meningen verkondigt waar je het niet mee eens bent.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  vrijdag 30 december 2022 @ 13:14:05 #236
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_207330491
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2022 13:07 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Dat maakt niet meer uit, iedereen gelooft toch wat ze willen geloven. Als je havermelk drinkend een nieuwe vliegvakantie aan het uitzoeken bent met voldoende veganistisch restaurantjes dan moet je mannelijkheid ook toxisch vinden en dan is het al bij voorbaat prima dat iemand gearresteerd wordt naar aanleiding van een twitterfittie met Thunberg.

Het gaat alleen maar om partij kiezen, en dat is al gebeurd. Dan wordt alles tegen hem voor waar aangenomen. Stel je voor dat iemand meningen verkondigt waar je het niet mee eens bent.
Ik ken de meningen van Tate, heb verder geen enkele behoefte aan woke hobbyisme en zie hem dan nog als het toonbeeld van giftige mannelijkheid, het summum van inceldom, een terugkeer naar de meest primitieve grottenholen van de minst ontwikkelde Neanderthalers. Hoewel je je kunt afvragen of zelfs de meest ruwe primaat destijds in staat was op dergelijke wijze vrouwen te minachten.

Wat Tate onder mannelijkheid verstaat komt dan ook niet veel verder dan het standaard riedeltje dat 'vrouwen graag gedomineerd willen worden', dat ze 'bezit' zijn van de hoofdaap op de rots, dat ze biologisch gedetermineerd het zwakkere geslacht zijn en dat brute spierkracht van groter belang is dan zoiets als karakter of het gebruiken van je hersenen om problemen op te lossen.

Natuurlijk doet hij het dan ook goed in Trumpistische hoek.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_207330537
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2022 12:16 schreef Halcon het volgende:

[..]
De man is moslim hè...
Een moslim kan ook domrechts zijn natuurlijk
pi_207330553
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 december 2022 12:16 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]
Helemaal mee eens! Nu nog beide groepen leren afvallen en bekritiseren want ondanks dat de islam en dom rechts op elkaar lijkt blijft er een grote groep mensen in deze samenleving over die wel afgeven op dom rechts maar de islam heilig verklaren.

Maar dom rechts is deze keer geen factor in het verhaal, al schrijft opinieblogje Joop.nl dat, deze man is namelijk bekeerd tot de islam.
Een moslim kan natuurlijk ook gewoon domrechts zijn.
pi_207330608
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2022 13:07 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Hij is niet gearresteerd vanwege Greta uitdagen, maar voor vrouwenhandel. Iets wat niet heel erg verbazingwekkend is als je ook maar 2% van zijn achtergrond weet.

Oh en je verdedigd iemand die je dood op de grond zou laten liggen want een hartaanval krijgen is voor pussies en reanimeren is gay.
pi_207330865
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 23:21 schreef skysherrif het volgende:
https://www.bnnvara.nl/jo(...)ring-en-mensenhandel
[..]
Slechte dagen voor Tate, nadat hij eerder nog een aardige klap moest incasseren van Thunberg
[ twitter ]
Moest googlen.

Is dus een voormalig kickbokser en MMA vechter geen 'bokskampioen'.

Dan zal de rest ook wel niet kloppen.
  vrijdag 30 december 2022 @ 13:28:02 #241
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_207330945
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2022 13:25 schreef Nober het volgende:

[..]
Moest googlen.

Is dus een voormalig kickbokser en MMA vechter geen 'bokskampioen'.

Dan zal de rest ook wel niet kloppen.
Oh jawel hoor. De rest klopt prima.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_207331001
quote:
80s.gif Op vrijdag 30 december 2022 00:05 schreef Mano_ het volgende:
Die Tate lijkt me zo op het eerste gezicht best een mongool, maar die tweet van Greta is ook wel van schoolpleinniveau zeg :') Heeft ze hem mooi tuk zeg, poeh poeh.
Dit. Het valt inderdaad op dat zo'n kinderlijke tweet het in bepaalde kringen zo goed doet.
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 december 2022 00:07 schreef skysherrif het volgende:

[..]
Niet meer dan een meisje van 19 die met echt belangrijke dingen bezig is, die lastig wordt gevallen door een vent van 37, die hem even zegt op te tyfen.
Echt belangrijke dingen? Zoals het twee jaar lang spijbelen van school en ondertussen allerlei andere kinderen meeslepen in haar eigen hysterie met betrekking tot het klimaat? Nee, dat is eigenlijk behoorlijk gestoord en ook triest dat dit jarenlang gefaciliteerd is door de Westerse media, politici en haar ouders. Zo'n kind had in bescherming genomen moeten worden genomen en terug naar school moeten zijn gestuurd.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_207331019
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2022 13:15 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Een moslim kan natuurlijk ook gewoon domrechts zijn.
Domrechts is 'n mening. Moslim in principe niet. Dus het was logische als ze dan hadden gezegd "de moslim Andrew Tate", maar dat past uiteraard niet in het straatje van Jopie.
  vrijdag 30 december 2022 @ 13:32:29 #244
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_207331041
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 december 2022 13:29 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dit. Het valt inderdaad op dat zo'n kinderlijke tweet het in bepaalde kringen zo goed doet.
[..]
Echt belangrijke dingen? Zoals het twee jaar lang spijbelen van school en ondertussen allerlei andere kinderen meeslepen in haar eigen hysterie over het klimaat? Nee, dat is eigenlijk behoorlijk gestoord en ook triest dat dit jarenlang gefaciliteerd is door de Westerse media, politici en haar ouders. Zo'n kind had in bescherming genomen moeten worden genomen en terug naar school moeten zijn gestuurd.
Kinderlijk? Waarlijk?

Hoe 'volwassen' is het precies dat je als bijna veertiger een 19-jarig meisje gaat contacteren om te dwepen met je hele dure bolides, die heel veel uitlaatgassen produceren? Greta is net de puberteit uit; wat is precies het excuus van macho man Tate?

Nu moet ik geloof ik afsluiten met een 'hihi' of 'honkhonk'.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_207331066
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2022 13:14 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Ik ken de meningen van Tate, heb verder geen enkele behoefte aan woke hobbyisme en zie hem dan nog als het toonbeeld van giftige mannelijkheid, het summum van inceldom, een terugkeer naar de meest primitieve grottenholen van de minst ontwikkelde Neanderthalers. Hoewel je je kunt afvragen of zelfs de meest ruwe primaat destijds in staat was op dergelijke wijze vrouwen te minachten.

Wat Tate onder mannelijkheid verstaat komt dan ook niet veel verder dan het standaard riedeltje dat 'vrouwen graag gedomineerd willen worden', dat ze 'bezit' zijn van de hoofdaap op de rots, dat ze biologisch gedetermineerd het zwakkere geslacht zijn en dat brute spierkracht van groter belang is dan zoiets als karakter of het gebruiken van je hersenen om problemen op te lossen.

Natuurlijk doet hij het dan ook goed in Trumpistische hoek.
Voor iemand die mannelijkheid predikt loopt hij wel erg veel als een jongetje te showen met zijn speelgoed. Maar jij doet dus precies wat ik beschreef in de post waar je op reageert. Die en die hoort bij hen, dus maakt het niet dat hij naar aanleiding van een twitterfittie met de heilige Greta wordt gearresteerd.

quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2022 13:17 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Hij is niet gearresteerd vanwege Greta uitdagen, maar voor vrouwenhandel. Iets wat niet heel erg verbazingwekkend is als je ook maar 2% van zijn achtergrond weet.

Oh en je verdedigd iemand die je dood op de grond zou laten liggen want een hartaanval krijgen is voor pussies en reanimeren is gay.
Kansloos. Jij bent echt compleet hulpeloos, totaal weerloos tegen sociale media.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  vrijdag 30 december 2022 @ 13:34:23 #246
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_207331074
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2022 13:33 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Voor iemand die mannelijkheid predikt loopt hij wel erg veel als een jongetje te showen met zijn speelgoed. Maar jij doet dus precies wat ik beschreef in de post waar je op reageert. Die en die hoort bij hen, dus maakt het niet dat hij naar aanleiding van een twitterfittie met de heilige Greta wordt gearresteerd.
[..]
Kansloos. Jij bent echt compleet hulpeloos, totaal weerloos tegen sociale media.
Waar heb ik precies de heiligverklaring van Greta ingezet?

Wat ik schitterend vind is dat een meid van 19 een totale randdebiel als Tate precies daar raakt waar het 'm het meest dwarszit. Met een tweet z'n hele poreuze zelfbeeld in kaart gebracht, en daarmee ook z'n misselijkmakende ideologie.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_207331146
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2022 13:32 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Kinderlijk? Waarlijk?

Hoe 'volwassen' is het precies dat je als bijna veertiger een 19-jarig meisje gaat contacteren om te dwepen met je hele dure bolides, die heel veel uitlaatgassen produceren? Greta is net de puberteit uit; wat is precies het excuus van macho man Tate?

Nu moet ik geloof ik afsluiten met een 'hihi' of 'honkhonk'.
Haar reactie is inderdaad kinderlijk. En waar heb ik het over die vent? Als ik de verhalen zo lees is dat een totaalidioot met grootheidswaanzin, die zich blijkbaar nog schuldig heeft gemaakt aan mensenhandel en verkrachting. Dus dan kun je zo'n tweet wel verwachten eigenlijk.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  vrijdag 30 december 2022 @ 13:39:03 #248
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_207331176
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 december 2022 13:37 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Haar reactie is inderdaad kinderlijk. En waar heb ik het over die vent? Als ik de verhalen zo lees is dat een totaalidioot met grootheidswaanzin, die zich blijkbaar nog schuldig heeft gemaakt aan mensenhandel en verkrachting. Dus dan kun je zo'n tweet wel verwachten eigenlijk.
En dan toch vooral even inzoomen op Greta.

Het blijft verbazingwekkend, die hyperselectiviteit van je.

Honk Honk.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_207331286
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2022 13:39 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
En dan toch vooral even inzoomen op Greta.

Het blijft verbazingwekkend, die hyperselectiviteit van je.

Honk Honk.
Het doet je wel wat zo te zien, die terechte kritiek van sommigen op Greta. Ik wist dat zij wel een redelijke status had onder Linksen, maar dat kritiek zo ontzettend gevoelig ligt had ik dan weer niet verwacht.
pi_207331293
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 december 2022 13:44 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het doet je wel wat zo te zien, die terechte kritiek van sommigen op Greta. Ik wist dat zij wel een redelijke status had onder Linksen, maar dat kritiek zo ontzettend gevoelig ligt had ik dan weer niet verwacht.
En ze heeft gewoon een botlike reactie eigenlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')