Wat zei hij?quote:Op donderdag 29 december 2022 23:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik neem aanstoot tegen de reactie van Price @:skysports
Ja.quote:Op donderdag 29 december 2022 23:08 schreef Perox het volgende:
SKY mevrouw verontschuldigt zich voor iets dat Price heeft gedaan of gezegd?!![]()
![]()
![]()
Wat heeft Price gezegd?quote:Op donderdag 29 december 2022 23:08 schreef Perox het volgende:
SKY mevrouw verontschuldigt zich voor iets dat Price heeft gedaan of gezegd?!![]()
![]()
![]()
Nee, depressieve Dimitri tegen schroeiende Cross.quote:Op donderdag 29 december 2022 23:08 schreef Machielovic het volgende:
[..]
MVG-Rock halve finale poehé
Ik heb vaker Dolan als username gehad dan Gurney.quote:Op donderdag 29 december 2022 23:08 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Jij hebt vast een lichte voorkeur
Hij was gewoon zichzelf dusquote:Op donderdag 29 december 2022 23:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gewoon wat autistisch gekrijs, verder weinig schokerends
quote:Op donderdag 29 december 2022 23:09 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Geen negers. Racistisch plaatje. @:Neef_Wuppie
Waarschijnlijk een F-bommetje gedropt.quote:
Geen idee dus. Ze zei "we apologize to anyone who feels offended by the reaction of Gerwyn Price in last match" o.i.d.quote:
Zoals verwacht dus.quote:Op donderdag 29 december 2022 23:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gewoon wat autistisch gekrijs, verder weinig schokerends
quote:Op donderdag 29 december 2022 23:11 schreef Wertha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ga hier maar op rukken.
Al gezien, staat met een bordje met “Kaag=WEF” erop.quote:Op donderdag 29 december 2022 23:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ga weer fetx proberen te spotten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |