Bear Grylls GODquote:Op donderdag 29 december 2022 21:51 schreef Machielovic het volgende:
[..]
ijs koud bad [ afbeelding ]
Dat pleit wel enigszins voor je.quote:Op donderdag 29 december 2022 21:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja oke ik heb kennelijk geen Claudia de Breij achtig brein
Dat was een kansloze missie. Operation overlord godenquote:Op donderdag 29 december 2022 21:50 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Misschien moet ik The Pacific ook maar weer eens kijken. Al lang niet meer gezien.
Boh, lekker scheef poepen, net als jij op het toilet momenteelquote:Op donderdag 29 december 2022 21:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Die Price lijkt me een buitenwipper
Volgestopt met rotzooi door familie tijdens de kerstdagen.quote:Op donderdag 29 december 2022 21:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Er zitten wel erg veel users hier aan de schijterij.
Zal vast niks met jullie eetpatroon te maken hebben!
#frituuroverdosisquote:Op donderdag 29 december 2022 21:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zwak immuunsysteem in DRT. Komt door koude baden afgelopen dagen
Dat is verre van een tekortkoming.quote:Op donderdag 29 december 2022 21:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja oke ik heb kennelijk geen Claudia de Breij achtig brein
Ze kent haar plekquote:Op donderdag 29 december 2022 21:54 schreef Szura het volgende:
Heeft Ashton al ooit een antwoord gegeven?
Als je jezelf volpropt met die opgespoten gourmetstukjes van de Jumbo ondergedompeld in de knoflooksaus ga je vanzelf permanent aan de schijterij jaquote:Op donderdag 29 december 2022 21:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Volgestopt met rotzooi door familie tijdens de kerstdagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |