Nee.quote:Op donderdag 29 december 2022 21:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
User @:Zipportal gaat nu hele stream terugkijken
Dat ene bordje was al puur genotquote:Op donderdag 29 december 2022 21:44 schreef fetX het volgende:
Geen nieuwe bordjes meer @:gurneyisbestoke
Ik begrijp hier niks van en ik snap het ook niet.quote:
Je hebt die deo toch?quote:Op donderdag 29 december 2022 21:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
pooaah heb hier een scheet gelaten heel de woonkamer stinkt. snel even een raam openen
En dat moest je hier delen?quote:Op donderdag 29 december 2022 21:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
pooaah heb hier een scheet gelaten heel de woonkamer stinkt. snel even een raam openen
Pak je deo en aansteker erbij.quote:Op donderdag 29 december 2022 21:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
Gelukkig heb je deodorant in de buurt!quote:Op donderdag 29 december 2022 21:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
Je kan ook wat lekkers uit de kelder halen.quote:Op donderdag 29 december 2022 21:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
An of Eefje?quote:Op donderdag 29 december 2022 21:46 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Je kan ook wat lekkers uit de kelder halen.
Wie heeft hij daar allemaal zitten?quote:Op donderdag 29 december 2022 21:46 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
moet toch 1 met een zure reactie komenquote:Op donderdag 29 december 2022 21:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En dat moest je hier delen?
Tijd om te slapen vriendquote:Op donderdag 29 december 2022 21:46 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik begrijp hier niks van en ik snap het ook niet.
Dutrouxgodquote:Op donderdag 29 december 2022 21:46 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |