JA WAT WIL JE HOREN DANquote:Op donderdag 29 december 2022 21:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Bij Wattimena moest je wel opletten wilde je het moment zien dat die daar stond
Wattimena niet in de buurt?quote:Op donderdag 29 december 2022 21:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zit nu in de trein, laten we hopen dat hij niet op dit spoor gaat wandelen.
Stinkende zwerver Searle is een lieve man.quote:Op donderdag 29 december 2022 21:40 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Gelukkig is die tering Surl er niet meer bij. Wat een fluitketel
Die zie je regelmatig langskomen ja, laatst nog in de buurt van station Rijswijk.quote:
Of Schwalbe natuurlijk!quote:Op donderdag 29 december 2022 21:40 schreef TweedeKlum het volgende:
Het wachten is op de eerste smerige overtreding van de Portugees.
Bij de Smullers?quote:Op donderdag 29 december 2022 21:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die zie je regelmatig langskomen ja, laatst nog in de buurt van station Rijswijk.
Mee eens. Maar 3-0 voor staan en dan verliezen en mijn Scorito verneuken dan word ik gewoon boos.quote:Op donderdag 29 december 2022 21:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Stinkende zwerver Searle is een lieve man.
Omdat het echt een tyfuslijer isquote:Op donderdag 29 december 2022 21:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom wordt Price zo erg gehaat eigenlijk
Meest depressieve station ooitquote:Op donderdag 29 december 2022 21:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die zie je regelmatig langskomen ja, laatst nog in de buurt van station Rijswijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |