Nou is het kliklaminaat, maar om nou de halve kamer open te brken om één plank te vervangen, vind ik iets teveel moeite.
Zijn er andere mogelijkheden om het laminaat weer mooi te krijgen, zoals een vulmiddel oid?
quote:Nee, er is wel een lak die de beschadigde opperlaag (lees laklaag) kan vervangen en als de print nog goed is zie jij er niets meer van. Maar een duek of gat erin zal niet te herstellen zijn denk ik.
Op zondag 9 februari 2003 00:48 schreef K3 het volgende:
Vandaag is ons laminaat beschadigd op een zeer zichtbare plek. Een plafonniere die ik ophing, viel tijdens het ophangen naar beneden. Het is een vierkant metalen ding, en hij is met één van de punten in het laminaat gekomen.Nou is het kliklaminaat, maar om nou de halve kamer open te brken om één plank te vervangen, vind ik iets teveel moeite.
Zijn er andere mogelijkheden om het laminaat weer mooi te krijgen, zoals een vulmiddel oid?
quote:Dat is mogelijk, maar dan moet jij er wel voor zorgen dat het gat schoon is en dat jij alleen maar de mdf onderlaag ziet anders hecht het kneedbaar hout niet.
Op zondag 9 februari 2003 10:22 schreef Angel22 het volgende:
Misschien een idee om kneedbaar hout in de zelfde kleur als je laminaat er in te prakken en dat lakken... tis niet de beste oplossing maar ziet er altijd nog beter uit dan een gat...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |