Op zich niks mis mee op locaties waar je dat qua weer wel prima kunt 'garanderen', maar Planica (of sowieso midden-Europa) is zo'n locatie nou niet bepaald neequote:Op zaterdag 25 februari 2023 16:03 schreef petervanhal het volgende:
Anno 2023 geen kunstijsspoor op een WK, hoe dan ????????
Wel geinig, ik zat de vrouwenteamwedstrijd te kijken en wilde hier nog posten dat jij volgens mij niet de allergrootste fan op aarde bent van Pinkelnig, als ik dat soms zo hoorquote:Op zaterdag 25 februari 2023 16:13 schreef petervanhal het volgende:
Die Pinkelnig ik weet het niet. Dat overdreven gebler en geschreeuw. Ik zou mij daar echt KAPOT aan ergeren wanneer ik de hele dag met zo'n figuur opgescheept zou zitten.
skispringen kan zij wel by the way!
En daar moet ik haar op beoordelen
Ik steek niets onder stoelen of banken. En ja, mijn gevoel is meestal goed. Er is iets bij die oostenrijkers wat niet ok isquote:Op zondag 26 februari 2023 00:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wel geinig, ik zat de vrouwenteamwedstrijd te kijken en wilde hier nog posten dat jij volgens mij niet de allergrootste fan op aarde bent van Pinkelnig, als ik dat soms zo hoor
Maar inderdaad niks ten nadele van haar schansspringkwaliteiten, dat gaat erg lekker. Wat me overigens nog meer opvalt aan Pinkelnig: er is echt nóóit een Pinkelnig te zien zonder Kreuzer erbij, zodra ze allebei gesprongen hebben staan ze áltijd samen
So it shall be writtenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 09:41 schreef petervanhal het volgende:
Straks wordt SLO nog team kampioen dan is heel het land 6 dagen dronken en worden er over 9 maanden hordes Timi"s geboren
De Tsjechische bond heeft, zonder verdere details bekend te maken, laten weten dat Hajek is overledenquote:Op zaterdag 12 november 2022 22:02 schreef heywoodu het volgende:
Ik zit nu afgelopen weekeinde te kijken en daar heeft ons aller Peter het even over Antonin Hajek, die is dus al ruim een maand vermist.
https://www.reddit.com/r/(...)missing_for_a_month/
Hij zou naar Azië gaan, en een tijdje terug is in Maleisië het lichaam van een Tsjech gevonden. Nog geen naam bekendgemaakt, vanwege lopend onderzoek..
RIPquote:Op zaterdag 11 maart 2023 09:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De Tsjechische bond heeft, zonder verdere details bekend te maken, laten weten dat Hajek is overleden
https://www.seznamzpravy.(...)lkeho-uspechu-227610
Had er ook wel een bje een teringzooi van gemaakt. Hij was trainert van de damesploeg en vond het nodig 1 van zn pupillen te batsen terwijl moeders thuis met een klein kind zat. Was mentaal ook niet 1 van de stabielste bevestigd mijn CZE bronquote:Op zaterdag 11 maart 2023 09:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De Tsjechische bond heeft, zonder verdere details bekend te maken, laten weten dat Hajek is overleden
https://www.seznamzpravy.(...)lkeho-uspechu-227610
En Yuki sluit het seizoen winnend afquote:Op vrijdag 17 maart 2023 15:47 schreef petervanhal het volgende:
#LetYukiFly leverde op dat Yuki Ito mag meevliegen tijdens de eerste vliegwedstrijd ooit van de dames. Ito dreigde de wedstrijd te missen door een Disq tijdens Raw Air.
Riibert ging testvliegen in Vikersund en trof de 240 Metert en heeft nu knie au. lahti op losse schroeven voor de Noorwegert
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |