8 man rotatie is ze aan het opbreken terwijl iedereen fit is . 4rde kwart had niemand nog benen en ze konden zelfs een geblesseerd team niet afstoppen lol.quote:Op donderdag 2 februari 2023 13:12 schreef 3rr0r het volgende:
Thompson 3/13 FG, Poole 4/13, ja dan wordt het lastig.
quote:Op donderdag 2 februari 2023 19:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
8 man rotatie is ze aan het opbreken terwijl iedereen fit is . 4rde kwart had niemand nog benen en ze konden zelfs een geblesseerd team niet afstoppen lol.
Aangezien GSW geen defense speelt tegen centers schrijven we vast een Jokic monster game op.quote:Op donderdag 2 februari 2023 21:41 schreef 3rr0r het volgende:
En dan mogen ze vannacht tegen de Nuggets.
Als Denver waarschijnlijk na 3 kwarten 20+ voorsprong heeft zal het wel meevallen . Of Jokic heeft al vroeg door dat die niet vol gas hoeft en gooit er een beetje met de pet naar.quote:Op donderdag 2 februari 2023 21:44 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Aangezien GSW geen defense speelt tegen centers schrijven we vast een Jokic monster game op.
Alweer. Mini Nazi heeft al een tijdje niet genoeg aandacht gekregen dus brengt die dat soort bagger weer naar buiten.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:00 schreef GotenSSJ het volgende:
Kyrie wil blijkbaar weg uit Brooklyn![]()
Goed verhaal geworden weer met die wappie. Ben benieuwd waar KD dan heen gaat, welk team heeft uberhaupt assests en wil all-in gaan? Atlanta?
Je moet ook knettergek zijn als team om die gast binnen te halen, je brengt enkel gezeik en drama binnen. Lijkt me heel stug dat iemand daar zijn handen aan gaat branden, in de zin van picks en goede spelers in de ruil. Ik zie bepaalde teams wel een hail mary doen en hopen dat het lukt bijvoorbeeld, maar je gaat niet je toekomst op het spel zetten voor Kyrie lijkt mijquote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Alweer. Mini Nazi heeft al een tijdje niet genoeg aandacht gekregen dus brengt die dat soort bagger weer naar buiten.
Lebron hangt al aan de lijn . Willen toch af van Westbrook en Kyrie wilde er ook eerst heen.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:37 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Je moet ook knettergek zijn als team om die gast binnen te halen, je brengt enkel gezeik en drama binnen. Lijkt me heel stug dat iemand daar zijn handen aan gaat branden, in de zin van picks en goede spelers in de ruil. Ik zie bepaalde teams wel een hail mary doen en hopen dat het lukt bijvoorbeeld, maar je gaat niet je toekomst op het spel zetten voor Kyrie lijkt mij
Lakers en Mavs hangen aan de lijn inderdaadquote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Lebron hangt al aan de lijn . Willen toch af van Westbrook en Kyrie wilde er ook eerst heen.
Lakers dokken wel want dat heeft die ouwe zijn dochter wel geleerd. Cuban wil weer voor een dubbeltje op de eerste rij.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:18 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Lakers en Mavs hangen aan de lijn inderdaadZo voorspelbaar.
quote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:00 schreef GotenSSJ het volgende:
Goed verhaal geworden weer met die wappie. Ben benieuwd waar KD dan heen gaat, welk team heeft uberhaupt assests en wil all-in gaan? Atlanta?
quote:
Hij is wel oud natuurlijk, maar CP3 met KD zou wel leuk zijn denk ik. Dan heb je met CP3/KD/Simmons/Claxon wel een prima line-up, al is Simmons natuurlijk hit and miss.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[ twitter ]
Kan goede uitweg zijn voor Ayton/Paul Verder jammer voor Claxton
Lakers en Dallas staan klaar om hem in te lijven.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:00 schreef GotenSSJ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |