SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game on!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
Dat was vrij treurig ja, vooral die hele DeAndre Jordan saga. Alsof ze de nieuwe LeBron binnen zouden gaan halen ook.quote:Op donderdag 29 december 2022 16:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in ja , niemand wil naar Dallas vanwege Dallas . Zat zelf meer te denken aan die tijd nadat Dirk ze kampioen had gemaakt en ze gingen tanken voor Paul en later DeAndre Jordan wat helemaal verkeerd afliep
Die Hayes krijgt hier wel een flinke schorsing voor denk ik, die geeft gewoon een vuistslag op iemands hersenstam, dan ben je ook niet helemaal koekoek hoor.quote:
Denk dat Detroit hem beter terug kan schoppen naar Europa , kan er verder heel weinig van dus dit is wel een passend eindequote:Op donderdag 29 december 2022 17:07 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Die Hayes krijgt hier wel een flinke schorsing voor denk ik, die geeft gewoon een vuistslag op iemands hersenstam, dan ben je ook niet helemaal koekoek hoor.
Is het wel z'n vuist of meer z'n onderarm? Nou ja, de intentie is in ieder geval slaan.quote:Op donderdag 29 december 2022 17:07 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Die Hayes krijgt hier wel een flinke schorsing voor denk ik, die geeft gewoon een vuistslag op iemands hersenstam, dan ben je ook niet helemaal koekoek hoor.
https://streamable.com/43c60lquote:Op donderdag 29 december 2022 19:46 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Is het wel z'n vuist of meer z'n onderarm? Nou ja, de intentie is in ieder geval slaan.
Daar zie je wel duidelijk dat hij hem met de onderkant (pinkkant) van zijn vuist slaat tegen het achterhoofd inderdaad. Niet zo erg als een volle knokkelvuist maar genoeg om echt serieus te nemen.quote:Op donderdag 29 december 2022 20:41 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
https://streamable.com/43c60l
Misschien mist die hem net met z'n vuist ja, lastig te zien, maar niet helemaal 100% en een flinke schorsing op z'n plaats. In sommige landen ga je voor dit soort slagen gewoon de bak in, in Australia bijvoorbeeld is een hele campagne op gezet in de tijd dat ik er woonde omdat er meerdere gasten per week of dood werden geslagen of in het ziekenhuis belandde nadat een held hen van achter op het hoofd sloeg.
3 wedstrijden schorsing lees ik net, dus dat valt wel mee dan. Overigens zijn er ook 9 spelers van Orlando die een schorsing van een wedstrijd hebben, dus die zullen de eerstvolgende wedstrijd de spelersvrouwen moeten opstellen.quote:Op donderdag 29 december 2022 17:07 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Oordopjes niet inbegrepen bij de ticketquote:Op zaterdag 31 december 2022 11:20 schreef GotenSSJ het volgende:
[ twitter ]
Holy shitWat een reactie van het publiek
quote:Op zaterdag 31 december 2022 23:31 schreef Zipportal het volgende:
Mooi potje zojuist.
Tot volgend jaar.
Ik snap wel dat ze Ayton de max geven, anders loopt die voor niks de deur uit, maar daar moet je onderhand misschien eens de markt gaan testen of er een trade mogelijk is.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:56 schreef PowerLoungen het volgende:
Je ziet aan alles dat het verrot gaat in die kleedkamer met Ayton/Williams voorop
Maar dan moet je er wel vrede mee hebben dat je weinig van waarde ervoor terugkrijgt . Voor een center met talent maar die verder vrij soft is.quote:Op maandag 2 januari 2023 22:19 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik snap wel dat ze Ayton de max geven, anders loopt die voor niks de deur uit, maar daar moet je onderhand misschien eens de markt gaan testen of er een trade mogelijk is.
Ja geen idee, maar met Booker/Ayton ga je ook niet om de prijzen mee doen. Dat jaar tegen de Bucks was hun kans, CP3 gaat het ook niet meer doen op deze leeftijd lijkt mij. Geen idee wat ze voor Ayton terug zouden kunnen krijgen overigens, maar ik kan me voorstellen dat OKC bijvoorbeeld interesse zou hebben. Chet naar de 4, Ayton op de 5, maar Presti gaat geen mega bod doen denk ik.quote:Op maandag 2 januari 2023 22:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar dan moet je er wel vrede mee hebben dat je weinig van waarde ervoor terugkrijgt . Voor een center met talent maar die verder vrij soft is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |