quote:Thursday December 29
Afternoon Session (1230 GMT)
3x Third Round
Dirk van Duijvenbode v Ross Smith
Rob Cross v Mervyn King
Dave Chisnall v Stephen Bunting
Evening Session (1900 GMT)
1x Third Round, 2x Fourth Round
Luke Humphries v Vincent van der Voort (R3)
Gerwyn Price v Jose de Sousa (R4)
Jonny Clayton v Josh Rock (R4)
Friday December 30
Afternoon Session (1230 GMT)
3x Fourth Round
Kim Huybrechts v Dimitri Van den Bergh
Gabriel Clemens v Alan Soutar
Michael Smith v Joe Cullen
Evening Session (1900 GMT)
3x Fourth Round
Rob Cross/Mervyn King v Chris Dobey
Michael van Gerwen v Dirk van Duijvenbode/Ross Smith
Luke Humphries/Vincent van der Voort v Dave Chisnall/Stephen Bunting
Waar gaat die over?quote:Op donderdag 29 december 2022 14:03 schreef Zipportal het volgende:
Babylon (2022) goeiste flop. @:poepz0r
Nee, erg jammer. Daten verloopt een laatste tijd een beetje stroef, mede doordat ik een nieuwe baan heb en ik laatst mijn ex tegenkwam met een paar drankjes op. Toen heb ik haar netjes naar huis gebracht (zonder te neuken), maar dat was wel even gezellig.quote:Op donderdag 29 december 2022 13:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heb je daar geen vriendin voor
Cockblockedquote:Op donderdag 29 december 2022 14:05 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Nee, erg jammer. Daten verloopt een laatste tijd een beetje stroef, mede doordat ik een nieuwe baan heb en ik laatst mijn ex tegenkwam met een paar drankjes op. Toen heb ik haar netjes naar huis gebracht (zonder te neuken), maar dat was wel even gezellig.
Is dat die dikke?quote:Op donderdag 29 december 2022 14:05 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Nee, erg jammer. Daten verloopt een laatste tijd een beetje stroef, mede doordat ik een nieuwe baan heb en ik laatst mijn ex tegenkwam met een paar drankjes op. Toen heb ik haar netjes naar huis gebracht (zonder te neuken), maar dat was wel even gezellig.
quote:
Met Brad Pitt en Margot Robbie o.a. Film van 3 uur lang. En voelt als een mix van The Wolf of Wall Street (2013) en Once Upon a Time... in Hollywood (2019)quote:Hollywood, de jaren 20. De industrie ondergaat de transitie van zwijgende films naar films met gesproken tekst. 'Babylon' volgt de opkomst en ondergang van enkele personen, waaronder Nellie LaRoy en Jack Conrad, tijdens een tijdperk van ongebreidelde decadentie en verdorvenheid in deze industrie.
Beau Greaves?quote:Op donderdag 29 december 2022 14:06 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]![]()
Nee, dat is een vriendin van haar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |