abonnement Unibet Coolblue
pi_207304913
De nieuwe Story ligt inmiddels in de winkel, ik heb hem gehaald en daarin valt te lezen:



-Louis van Gaal en die lelijke Truus gaan nu terug naar Portugal
-Louis van Gaal heeft nog steeds kanker maar het is stabiel en hij "managet" het, en kijkt verder vooruit.
-Louis van Gaal is klaar voor nieuwe uitdagingen
-Louis van Gaal: "Misschien wordt ik wel bondscoach van Portugal, waarom niet? Ik woon er toch al."
-Louis van Gaal: Portugal heeft de potentie om wereldkampioen te worden.

Met andere woorden: Louis heeft niks meer in Holland te zoeken (behalve familie en vrienden), Louis voelt zich ondanks zijn kanker prima, en Louis zoekt baan, en Louis wil dus tot 2026 werken, gezien het WK in 2026 is.

Wat betreft baan, hij wil Portugal. Dat is duidelijk. Maar minder leuk voor ons. Gaat hij Portugees praten? En ik heb zitten zoeken naar persconferenties van Fernando Santos....tja is geen KNVB die Portugese bond, ze uploaden nauwelijks persconferenties van hun trainer. Anderzijds hij verdwijnt tenminste niet O+

Persoonlijk zie ik hem liever naar de Belgen gaan, maar net als met Nederland valt daar de komende jaren geen eer aan te behalen, dus ik begrijp hem wel. Met Portugal krijgt hij gewoon een goed team. Hij hoeft niet met systemen daar te sleutelen en al. O ja, en die Belgen doen ook niet aan persconferenties uploaden.

Tenslotte wil Club Brugge hem, maar dat gaat hem niet worden. Hij wil een land, geen club, en lelijke Truus gaat niet in Brugge zitten.

Waar denken jullie dat hij terechtkomt? Wat als niemand hem wil? Doet hij dan toch een club?

Het wordt duidelijk dat hij het liefst
pi_207305938
De volgende bestemming van deze TS is in ieder geval de kliko.
  donderdag 29 december 2022 @ 14:40:15 #3
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_207306098
quote:
3s.gif Op donderdag 29 december 2022 14:33 schreef Socios het volgende:
De volgende bestemming van deze TS is in ieder geval de kliko.
Opzouten met Kluun inderdaad :r :W
pi_207306848
Kloon alert.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_207312044
POLL
pi_207312276
Gefeliciteerd mensen van VBL met deze TS! _O-
pi_207370926
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 13:49 schreef jarajosefff het volgende:
De nieuwe Story ligt inmiddels in de winkel, ik heb hem gehaald en daarin valt te lezen:

[ afbeelding ]

-Louis van Gaal en die lelijke Truus gaan nu terug naar Portugal
-Louis van Gaal heeft nog steeds kanker maar het is stabiel en hij "managet" het, en kijkt verder vooruit.
-Louis van Gaal is klaar voor nieuwe uitdagingen
-Louis van Gaal: "Misschien wordt ik wel bondscoach van Portugal, waarom niet? Ik woon er toch al."
-Louis van Gaal: Portugal heeft de potentie om wereldkampioen te worden.

Met andere woorden: Louis heeft niks meer in Holland te zoeken (behalve familie en vrienden), Louis voelt zich ondanks zijn kanker prima, en Louis zoekt baan, en Louis wil dus tot 2026 werken, gezien het WK in 2026 is.

Wat betreft baan, hij wil Portugal. Dat is duidelijk. Maar minder leuk voor ons. Gaat hij Portugees praten? En ik heb zitten zoeken naar persconferenties van Fernando Santos....tja is geen KNVB die Portugese bond, ze uploaden nauwelijks persconferenties van hun trainer. Anderzijds hij verdwijnt tenminste niet O+

Persoonlijk zie ik hem liever naar de Belgen gaan, maar net als met Nederland valt daar de komende jaren geen eer aan te behalen, dus ik begrijp hem wel. Met Portugal krijgt hij gewoon een goed team. Hij hoeft niet met systemen daar te sleutelen en al. O ja, en die Belgen doen ook niet aan persconferenties uploaden.

Tenslotte wil Club Brugge hem, maar dat gaat hem niet worden. Hij wil een land, geen club, en lelijke Truus gaat niet in Brugge zitten.

Waar denken jullie dat hij terechtkomt? Wat als niemand hem wil? Doet hij dan toch een club?

Het wordt duidelijk dat hij het liefst
Dan heeft Louis concurrentie van José. Die wilt ook bondscoach van Portugal worden.
pi_207423696
Louis Gespot, vandaag 4 januari bij Temperus Beach Bar in Quarteira in Portugal



Wat mis ik mijn Louis :'( ik hoop zo dat hij nog een mooie aanbieding snel krijgt. Kan je je voorstellen dat wij het voortaan met foto's en evenementen moeten doen? -O-
pi_207423743
Hoe is het met je verrotte tanden?
pi_207423981
Zijn. 2 topics van hetzelfde niet 1 teveel, weg met die onzin
pi_207438544
Mijn liefje O+ weer gespot in Quarteira op 5 januari 2023 O+



maarrre ik moet het nu toch niet de rest van mijn leven met foto's van hem in Portugal doen? Wie gaat hem zsm een baan aanbieden? Belgenland? Portugal? De Verenigde Staten? Polen? Een club als Everton? Wie verlost mij uit mijn lijden? Ik wil LOUIS :'(
pi_207733347
Men zou denken dat Louis interim bij Ajax zou worden.
Maar volgens mij had Louis al een keer gezegd dat hij nooit meer bij Ajax in functie terugkeert...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')